Telegram support Whatsapp support
قتل پدر

پسری که بخاطر ارثیه، پدرش را به قتل رساند

پسری که بخاطر ارثیه، پدرش را به قتل رساند…

سردار حیدر عباس زاده در تشریح این حادثه خونین خبر داد: اوایل تیرماه امسال گزارش آتش سوزی یک باب مغازه در یکی از بخش های شهرستان دیر از توابع استان بوشهر به پلیس واصل شد.

وی خبر داد: با حضور کارشناسان پلیس و بررسی دقیق، مشخص شد آتش سوزی که بوسیله عامل انسانی رخ داده منجر به سوختن وسایل و مرگ مغازه دار ۸۳ ساله شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی این فرماندهی تحقیقات گسترده میدانی و علمی بر روی این پرونده انجام دادند و افراد متعددی مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.

سردار عباس زاده گفت: کلیه مستندات بیانگر نقش مستقیم یکی از فرزندان مقتول در حادثه قتل و آتش سوزی مغازه داشت و برهمین اساس متهم دستگیر و تحت تحقیقات علمی و پلیسی قرار گرفت.

وی افزود: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات ضمن اعتراف به قتل پدرش علت این حادثه خونین را اختلاف بر سر تقسیم ارث اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآورشد: متهم در اعتراف های خود بیان کرد که پس از بحث و مشاجره با چوب بر سر پدر خود زده و وقتی نیمه جان شده با چاقو چندین ضربه به پیشانی، پهلو و سینه اش وارد کرده و برای اینکه حادثه عادی جلوه داده شود مغازه را نیز به آتش کشیده و از صحنه متواری شده است.

عباس زاده گفت: با اعتراف متهم وی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع:جام جم آنلاین

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

محصولات مرتبط در فروشگاه