Telegram support Whatsapp support

چند نکته مهم برای رشد ابروهایتان

بسیاری از افراد برای رشد ابرو هایشان سوالاتی متداول دارند…

abro

این چند نکته مهم را برای رشد ابروهایتان  جدی بگیرید.

ابروهای ضخیم و پر، توجه را به چشم‌ها و قسمت بالایی صورت جلب می‌کنند. اما اگر مدام از موچین استفاده کرده باشید یا ابروهایتان بطور طبیعی نازک باشند، شاید به کمک نیاز داشته باشید. در حالیکه می‌توانید با یک مداد ابرو ابروهایتان را پرتر نشان دهید، اما شاید فکر کنید طبیعی بنظر نرسد. فقط با کمی تلاش و چند ترفند زیبایی، می‌توانید به ابروهایتان کمک کنید که پر پشت‌تر، رشد کنند.

قدم ۱

دیگر تسلیم وسوسه‌ی برداشتن ابروها نشوید. با یک برس ابرو، موهای سرگردان را مرتب کنید. اگر نمی‌توانید این ظاهر را تحمل کنید، از یک تیغ ابرو برای شکل دادن به ابروهایتان استفاد کنید، تا ظاهر مرتب‌تری داشته باشند. تیغ ابرو، مخصوص اصلاح ناحیه‌ی ابرو طراحی شده، و این روش می‌تواند به رشد موهای ضخیم‌تر کمک کند.

0_1

قدم ۲

برای تحریک رشد موهای ابرو، ناحیه‌ی ابرو را بطور روزانه لایه برداری کنید. بمدت چند دقیقه، یک مسواک نرم و خشک را روی ابروهایتان، عقب و جلو ببرید تا از شر پوست‌های مرده و خشک خلاص شوید، و به رشد موهای جدید کمک کنید.

1_1

قدم ۳

یک ریمل تمیز را با روغن کرچک مرطوب کنید، و هر شب قبل از خواب، ابروهایتان را به آرامی‌ با این روغن، برس بزنید. برای پاک کردن روغن اضافی، بالای ابرویتان را با گوش پاک کن تمیز کنید. روغن کرچک، سرشار از ویتایمن E، اسیدهای چرب ضروری، و انواع مواد مغذی دیگر است که باعث افزایش رشد مو و تحریک گردش خون مناسب می‌شوند.

2_1 (1)

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 15 =

محصولات مرتبط در فروشگاه