Telegram support Whatsapp support

چند پیشنهاد برای داشتن پوستی سفت و شاداب

ar4-2370

داشتن پوستی سفت و با نشاط دشوار است. در اینجا راههایی را ارائه می دهیم که ممکن است برای داشتن پوست دلخواهتان مورد نیاز باشد.

ورزش
ورزش کردن بعد از نوشیدن مقدار زیادی اب برای سلامتی و همچنین کشش پوست شما مضر است. همچنین ورزش نکردن باعث میشود که پوست شما خسته به نظر رسد و عضلات شما شروع به شل شدن کنند و این باعث میشود که پوست شما دچار افتادگی شود.
برای حفظ سلامتی و زیبائی خود و همچنین برای سفت شدن پوست، عضلات خود را تقویت کنید.

روغن شی باتر Shea Butter (عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی)
روغن شی باتر یک مرطوب کننده طبیعی موثر است که دارای خاصیت سفت کنندگی پوست میباشد. این بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای پوستی خشک هستند تا لوسیون های سفت کننده پوست را از راههای طبیعی تهیه کنند.

لوسیون سفت کننده پوست
لوسیون های بیشماری در بازار برای سفت کردن پوست دردسترس است. این لوسیون ها باعث کاهش کشش پوست و محکم شدن ان در همه قسمتهای بدن می شود. مهم نیست که دارای چه نوع پوستی هستید لوسیونی را انتخاب کنید که دارای حداقل مواد شیمیایی حساسیت زا و رایحه غیرطبیعی باشد.

ماسک آرد جو و ماست
می توانید از مواد موجود در آشپزخانه یک ماسک سفت کننده طبیعی پوست بسازید. 2/1 پیمانه آردجو پخته شده و 4/1 پیمانه ماست را به همراه اب مخلوط کنید و آن را روی پوست خود قرار دهید. اجازه دهید ماسک کاملا خشک شود سپس انرا با آب ولرم بشویید. این ماسک باعث بسته شدن منفدهای پوستی می شود همچنین پوست شما را مرطوب می کند. اسید لاکتیک موجود در ماست طراوت و شادابی خاصی به پوست شما می بخشد.

ماسک موز
موز را له کنید و به مدت 15 دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید سپس با آب ولرم بشویید. راهی سریع و آسان برای سفت کنندگی پوست شما می باشد.

بخار آب
از بخار آب برای اینکه مواد زائد را از پوست خود خارج کنید استفاده کنید و صورتی گلگون داشته باشید. بخار آب بمدت 10 دقیقه طراوت خاصی به پوست شما می بخشد. سونای بخار بهترین درمان برای سفت کردن پوست شما می باشد.

ماسک قهوه
به جای دور ریختن تفاله قهوه می توانید از ان بعنوان یک ماسک نیروبخش صورت استفاده کنید. 4/1 پیمانه تفاله قهوه به همراه یک سفیده تخم مرغ را بر روی پوست صورت خود بطور یکنواخت قرار دهید و تا وقتی که روی پوست شما خشک شود صبر کنید سپس انرا با آب ولرم بشویید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه