Telegram support Whatsapp support
نرم افزار تلگرام
نرم افزار تلگرام

چه کسی پشت تلگرام است!؟

نرم افزار تلگرام
نرم افزار تلگرام

می توان ادعا کرد که در حال حاضر Telegram یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان دنیا است. از دلایل اصلی محبوبیت این نرم افزار می توان به امنیت بالا و حفظ حریم شخصی افراد در کنار سرعت قابل قبول آن شاره کرد.

تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی است که در ابتدا برای سیستم عامل اندروید منتشر شد اما از آنجایی که این نرم افزار متن باز است، توسعه دهندگان دیگری نسخه ی ویندوز، مک و لینوکس آن را نیز منتشر کردند. همچنین تلگرام دارای یک رابط کاربری ساده و روان است و بسیار به نرم افزار واتس آپ شباهت دارد، از این رو بسیاری از افراد تصور می کنند که تلگرام برنامه ای است که از روی واتس آپ کپی شده است، اما این تنها ظاهر تلگرام است که کپی شده و در عمل تلگرام امکانات خیلی بهتری دارد.

در ادامه با خالق و مالک اصلی تلگرام آشنا خواهیم شد:

پاول دورف مالک تلگرام
پاول دورف مالک تلگرام

آقای پاوِل والِریویچ دورُف یک مهندس سی ساله روس طراح اصلی و مالک شبکه اجتماعی تلگرام است. این برنامه محبوب توسط این فرد و برادر او نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیر انتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. Telegram توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود.

پاول دورف مالک تلگرام
پاول دورف مالک Telegram

موفقیت عجیب این نرم افزار طی دو سال گذشته  دور از انتظار بوده اما بد نیست با مالک جوان و مولتی میلیاردر تلگرام بیشتر آشنا شویم؟

پاوِل والِریویچ دورُف متولد ۱۹۸۴ حدود سی ساله مهندس نرم افزار و طراح اصلی شبکه اجتماعی تلگرام اصلا یک روس است که دارایی خالص این جوان رقمی در حدود ۲۶۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

پاول دورف روسی
پاول دورف روسی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

یک دیدگاه

  1. بابا دمشون گرم خدای چی درست کردن آخرشه !!!
    البته به شرطی ماها درست استفاده کنیم
    به امید روزی که برو بچ نخبه ایرانی بهترشو درست کنند

محصولات مرتبط در فروشگاه