Telegram support Whatsapp support

کسب درآمد عجیب دو زن طمعکار

کسب درآمد عجیب دو زن طمعکار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری ۲ زن رمال و فالگیر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری از دستگیری دو زن رمال و دعانویس توسط کلانتری ۱۱ شهرستان بهار با همکاری مرکز مشاوره این کلانتری خبر داد.
وی گفت: در پی مراجعات مکرر مردم به کلانتری و شکایت و اطلاع از وجود دو زن رمال در سطح شهر که اقدام به دعانویسی، رمالی، کف‌بینی و گرفتن فال قهوه می‌کردند، دستگیری این افراد در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات به عمل آمده و با شناسایی به موقع و جمع‌آوری ادله و مدارک، نامبردگان دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
وی ادامه داد: این زنان که بی‌سرپرست و بدسرپرست بودند.

با توجه به اینکخ  زیر پوشش بودن توسط نهادهای حمایتی و دریافت مستمری ماهانه، با طمع به درآمد بیشتر اخیراً اقدام به کلاهبرداری، رمالی و سرکیسه کردن عده‌ای از مردم این شهرستان کرده‌ بودند.
این مسئول بیان کرد: در پی مراجعه مددجویان به دایره مشاوره کلانتری و اقدام و اطلاع به موقع رئیس و مجموعه کلانتری ۱۱ شهرستان بهار سریعاً بساط این دو زن در شهر برچیده شد.
باقری گفت: مردم شریف و فرهیخته شهرستان بهار که سابقه دیانت و مذهبی بودن را دارند هرگز به این گونه افراد و اعمال اعتماد و اعتقاد ندارند و در این خصوص از همکاری مردم در اطلاع چنین مواردی به پلیس تقدیر می‌شود.

منبع:حوادث ایران

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 3٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 7 =

محصولات مرتبط در فروشگاه