Telegram support Whatsapp support

کسب مدال طلا توسط پسر18 ساله ایرانی+عکس

کسب مدال طلا توسط پسر18 ساله ایرانی…
“باعث افتخار است”
460309_147
فرزان عاشورزاده استعداد جوان تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی روسیه مدال طلا را به گردن آویخت . پسر جوان ایرانی که برای اولین بار در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت می کرد موفق شد با شکست حریفان مختلف از جمله میزبان به فینال برسد و مدال طلا را به دست بیاورد.
عصرایران – فرزان عاشورزاده استعداد جوان تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی روسیه مدال طلا را به گردن آویخت . پسر جوان ایرانی که برای اولین بار در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت می کرد موفق شد با شکست حریفان مختلف از جمله میزبان به فینال برسد و مدال طلا را به دست بیاورد.
460308_634
به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی جهان (G12)، فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58 – کیلوگرم کشورمان که اولین سابقه حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کرد در مرحله فینال این مسابقات به مصاف “سی محمد کتبی” از بلژیک (دارنده مدال برنز المپیک نوجوانان 2014) رفت و در پایان سه راند مبارزه زیبا و جذاب، تکنیک خود را به رخ تکواندوی جهان کشید و با نتیجه 8 بر 3 به برتری دست یافت تا با شایستگی هرچه تمام‌تر بر سکوی قهرمانی بایستد.
460307_769
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی و نفر اول رنکینگ المپیک و جهان، پیش از این و در مرحله نیمه نهایی”روسلان پاسیف” از روسیه (دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا) را در راند طلایی از پیش رو برداشته بود.
460310_432
در این وزن “شاو ژائو” از چین و “روسلان پاسیف” از روسیه به طور مشترک مدال برنز را به گردن آویختند.
منبع:عصر ایران
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه