Telegram support Whatsapp support
کلکسیون جواهرات لوز میلو پاتینو

کلکسیون جواهرات لوز میلو پاتینو

مجموعه حیرت انگیز جواهرات کنت و کنتس گای دو بوسروری که بعدها برای دخترشان کنتس آلبینا بوسروری به ارث گذاشته شد . این مجموعه شامل گوهرهای بی نظری همچون یاقوت سرخ، الماس، مروارید، زمرد و یاقوت کبود از بهترین کیفیت و تراش، صنایع دستی با طلای کلمبیا، مبلمان بی نظیر، نقره جات، حیوانات حکاکی شده بر روی سنگ توسط فبرگ و … است .

کلکسیون جواهرات لوز میلو پاتینو

جواهرات این مجموعه به مبلغ ۳۱٫۲ میلیون دلار در حراجی به فروش رفت و این فروش رکورد اولین فروش جواهرات شخصی را در سال ۱۹۸۹ به جای گذاشت . همچنین این فروش دومین رتبه را در حراجی ۱۹۸۷ وینزور به خود اختصاص داد .

اصلی ترین جواهری که در این حراجی به فروش رفت انگشتر یاقوت سرخ برمه ۰۵/۳۲ قیراطی و الماس است که توسط چاومت طراحی گشته و به مبلغ ۴٫۶۲ میلیون دلار به فروش رفت . این انگشتر رکورد گران ترین جواهر رنگی را در آن سال به خود اختصاص داد . این انگشتر اخیرا در حراجی ۲۰۱۲ کریستی در جنوا در حراجی موسوم به جواهراتی برای امید (مجموعه جواهرات لیلی سافرا) به مبلغ ۶ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۷۵۰ دلار مجددا به فروش رفت .

کلکسیون جواهرات لوز میلو پاتینو

جواهر دیگری که در این مجموعه بسیار حائز اهمیت بود، گردنبندی متشکل از یاقوت کبود و الماس می باشد که به مبلغ ۳٫۵۲ میلیون دلار رفت . این حراج نیز رکورد گرانترین گردنبند را در آن سال به خود اختصاص داد . از دیگر جواهرات به حراج گذاشته شده در این مجموعه می توان به گردنبند الماس و یاقوت سرخ ۳ میلیون و ۸۰ هزار دلاری، گردنبند الماس و زمرد ساخت کارتیه در سال ۱۹۳۷ به مبلغ ۳ میلیون و ۸۰ هزار دلار، گردنبند یاقوت سرخ و الماس یک میلیون و ۷۰۵ هزار دلاری ساخت ون کلیف و آرپلس و یک جفت گوشواره آویزی الماس نشان به مبلغ یک میلیون و ۴۳۰ هزار دلار، اشاره کرد .

منبع : منبع الماس

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

محصولات مرتبط در فروشگاه