Telegram support Whatsapp support
برج آزادی

کنسرت نور در برج آزادی

کنسرت بسیار زیبای نو در تهران (برج آزادی)

این نورپردازی بسیار زیبا و جذاب می باشد

در این قسمت تصاویری زیبا از این نورپردازی را برای شما آماده کرده ایم در ادامه همراه باشید…

کنسرت نور در برج آزادی توسط هنرمند آلمانی با حضور مسوولان شهری و سفارت آلمان و سازنده این بنای تاریخی آغاز شد و شعار کمپین «آسمان آبی-زمین پاک» نیز روی آن نقش بست.

نورپردازی برج سپید پایتخت که به مناسبت اتحاد دو آلمان از روز ۱۱ مهر توسط هنرمند آلمانی «فیلیپ گایست» به دعوت سفیر آلمان در ایران آغاز شده است تا روز ۱۳ مهر ادامه داشت.

به گفته هنرمند آلمانی نام این پروژه «درگاه واژه ها» یا «دروازه واژه ها» است و در آن از واژه های انگلیسی، آلمانی و فارسی استفاده شده است. این برنامه از ساعت ۱۸ هر روز آغاز میشد و نورپردازی هر شب با شب قبل فرق داشت.

گایست در خصوص انتخاب برج آزادی برای این کار به خبرنگاران گفته است: «پیشنهادهای مختلفی دریافت کردم و پس از بررسی تمام آنها این بنا را به خاطر معماری خاص و هنری اش انتخاب کردم. برج آزادی از نظر موضوعی حالت دروازه دارد و می تواند محل تلاقی باشد چرا که از نظر نوع معماری حالت سمبلیک و نمادی دارد».

عکس های زیر که در کنسرت نور در برج آزادی اجرا شده است گرفته شده است. لیلا قدرت الهی فرد عکاس میزان و روح اله وحدتی عکاس ایسنا از کنسرت نور در برج آزادی عکاسی کرده‌اند.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه