Telegram support Whatsapp support

کیمیای عرش چیست؟

سلامٌ قولاً من رب رحیم

پیامبر گرامی اسلام در شب معراج نوشته‌هایی را بر عرش خداوند دیده و فرموده‌اند که این اسامی در تمام ذرات عالم نفوذ داشته و یکی از راه های رسیدن بندگان به سوی حق تعالی می‌باشد و آن را “کیمیای عرش” نام نهادند.

 

کیمیای عرش چیست؟ 

کیمیای عرش ترکیبی است از “بسم الله الرحمن الرحیم” و “اسامی اعظم حق تعالی” به همراه “شرف الشمس” و “شرف قمر” و “اسامی چهارده معصوم (علیهم السلام)” و “آیاتی از کلام الله مجید.”

کیمیای عرش را پس از بهره‌مندشدن از محضر اساتید و علمای اعلم و تحقیق و بررسی در علوم اسلامی با رعایت شرایط و آداب ویژه حکاکی و نوشتن آن بر روی سنگ، لوح طلا، نقره، مس و برنج و بصورت تابلو روی پوست و کاغذ به حضور دوستداران و علاقه‌مندان تقدیم می‌کنند.

دیدن و همراه داشتن کیمیای عرش باعث رسیدن نور الهی به انسان و نورانیت چشم و دل به نور غیبی حضرت حق تعالی، و همچنین باعث وسعت رزق، کارگشایی در امور، باطل السحر و جلوگیری از چشم زخم، مانع رسیدن شر دشمنان و حفاظت از خطرات طبیعی و بلاها و آفات بوده و به جهت تسهیل در بهبودی بیماری بسیار موثر می باشد.

همراه داشتن آن به جهت امور مهمه و خاصه مفید بوده و متذکر به اذکار خاص آن شدن، بسیار مجرب می‌باشد.

کیمیای عرش بصورت تابلو و وجود آن در محل زندگی و محل کار، باعث خیر و برکت ظاهری و باطنی و دور شدن بلایا و شر  از آن محل می‌شود.

بدیهی است شرایط به همراه داشتن کیمیای عرش، ترک محرمات و انجام واجبات بوده و باید از لمس کردن آن بدون وضو پرهیز نمود.

سلامت و آرامش دوستان گرامی را خواهانیم.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 1٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه