Telegram support Whatsapp support

کی‌روش و پیشنهاد کوینزپارک رنجرز

کی‌روش و پیشنهاد کوینزپارک رنجرز…

احتمالات بسیار زیاد…

01001658

احتمال بازگشت کي‌روش به ليگ‌برتر

روزنامه انگليسي ميرر صبح امروز از پيشنهاد تيم بحران زده کوينزپارک رنجرز براي استخدام کارلوس کي‌روش به عنوان سرمربي خبر داد.

 به نوشته میرر کی‌روش که سابقه حضور در تیم های رئال مادرید، تیم‌ملی پرتغال و دستیاری سرآلکس فرگوسن را دارد در حال حاضر تحت قرارداد ایران است اما گمانه زنی های مبنی بر جدایی او وجود دارد. در حال حاضر کریس رمزی به عنوان سرمربی هدایت کیو پی آر را تا آخر فصل برعهده دارد. البته رمزی ممکن است در فصل آینده به کار خود ادامه دهد به این شرط که تا پایان فصل لیگ‌برتر نتایج خوبی بگیرد و بحران را از کیو پی آر دور کند. در حال حاضر پیشنهاد مربیگری به کی‌روش که مربوط به فصل آینده می‌ شود، در ذهن تونی فرناندز مالک این باشگاه است و این شانس وجود دارد که او به روی صندلی ای بنشیند که در اختیار هری ردنپ باتجربه بوده است.

01004409

به نوشته میرر یکی از دلایلی که کی‌روش را برای این پست در نظر دارد، توانایی او در کار با بازیکنان جوان است. منابع نزدیک به مالک باشگاه عقیده دارند که کی‌روش گزینه اصلی این باشگاه برای حضور به عنوان سرمربی بوده قبل از اینکه رمزی سرمربی کیو پی آر باشد. به نوشته میرر کی‌روش که تحت قرارداد ایران است، به دلیل شرایط فعلی امکان ندارد که با سرعت جانشین سرمربی فعلی این باشگاه بشود و اگر مذاکره ای آغاز بشود، بدون شک زمان خواهد برد. جالب اینکه در نظرسنجی میرر 78 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی عقیده دارند رمزی گزینه مناسبی برای هدایت تیمشان محسوب می‌ شود و نیازی به تغییر او نیست.

01004410

منبع:ورزش سه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 19 =

محصولات مرتبط در فروشگاه