Telegram support Whatsapp support
گوشواره الماس Golconda
گوشواره الماس Golconda

گران قیمت ترین گوشواره جهان

امروز قصد معرفی گران قیمت ترین گوشواره جهان را داریم. از  یک تاج که با زمرد و الماس تزئین شده است و ارزشی ۱۵ میلیون دلاری دارد، شاید بتوان سر نخ گرانقیمت ترین تاج، جواهرات و ساعت ها را در طراحی های کارتیر مشاهده نمود.

تاج الماس کارتیر
تاج الماس کارتیر

طراحی و ساخت جواهرات گرانقیمت پیش تر برای خاندان سلطنتی، ملکه کشورهای مختلف مرسوم بوده است ولی امروزه این طراحی ها توسط بسیاری از ثروتمندان و هنرپیشگان مطرح هالیوود خریداری می شوند. به راستی می توان گفت دنیای لاکچری، دنیای جذابی است.

گوشواره الماس Golconda
گوشواره الماس Golconda

۱- گوشواره الماس Golconda

یک خریدار ناشناس در حراجی Christie در هنگ کنک این گوشواره و شاید بهتر است بگوییم این جواهر زیبا را به قیمت ۹٫۳ میلیون دلار خریده است. وزن هر یک از گوشواره های پر زرق و برق ۲۳٫۱۹ قیراط می باشد.

گوشواره الماس Harry Winston
گوشواره الماس Harry Winston

۲- گوشواره الماس Harry Winston

گوشواره های لوکس از برند Harry Winston، این گشواره ارزشی معادل ۸٫۵ میلیون دلار دارد. و در سال ۲۰۰۶ میلادی ساخته شده است. این دو گوشواره سرجمع ۶۰٫۱ قیراط وزن داشته و از الماس با برش گلابی شکل ساخته شده است. همچنین در نظر داشته باشید این برند معروف همواره در تولید گوشواره، گردنبند و سایر جواهرات گرانقیمت تبحر خاصی دارد!

گوشواره زمرد و الماس
گوشواره زمرد و الماس

۳- گوشواره زمرد و الماس

این جفت گوشواره کلمبیایی که ۲۳٫۳۴ قیراط وزن دارد در یک حراجی ۴٫۸ میلیون دلار قیمت گذاری شد.

گوشواره زمرد آنجلینا جولی
گوشواره زمرد آنجلینا جولی

۴- گوشواره زمرد آنجلینا جولی

خانم آنجلینا جولی در آکادمی اوارد سال ۲۰۰۹ میلادی یک جفت گوشواره قطره ای شکل از زمرد را پوشیده بود که توسط طراح معروف جواهران Lorriane Schwartz ساخته شده بود. قیمت این گوشواره ۲٫۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

فقط به یاد داشته باشید اگر از این دست جواهرات گرانقیمت استفاده می کنید، مطمئنا به یک بادی گارد نیز نیاز خواهید داشت. چرا هر یک از این جواهرات ارزشی چند میلیارد تومانی داشته و هر دزدی را تحریک می کند!!!

 

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه