Telegram support Whatsapp support

چطور گردنبند چوکر بسازیم

چطور گردنبند چوکر بسازیم

چوکر یکی از انواع مختلف گردنبند است که از دهه ۹۰ میلادی باب شده بود و این روز ها دوباره به دنیای مد بازگشته است. این گردنبند با بیشتر انواع یقه های لباس مجلسی سازگار است و همه افراد چه خانم های با گردن بلند و چه کوتاه می توانند از آن استفاده کنند البته این گردنبند ها چون مدل جدید هستند قیمت بالایی دارند. اگر شما هم از علاقمندان به این مدل گردنبند هستید ولی نمی خواهید هزینه اضافی پرداخت کنید. در این مطلب به شما یاد خواهیم داد که چطور گردنبند چوکر بسازید. شما این کار را با سه روش و با وسایل ساده و عادی یاد خواهید گرفت.

۱

روش اول:
در این روش از یک کش سیاه پهن و یا یک روبان مشکی ساده و یک مهره یا مدال زیبا استفاده می کنیم. کش یا روبان را از مدال یا مهره رد می کنیم و دور گردن خود می پیچیم. سپس طول مناسب را پیدا کرده و با یک سنجاق قفلی مشکی آن را محکم می کنیم. این ساده ترین روش ساختن گردنبند چوکر است.

۲

روش دوم:
در این روش دو رشته کش نازک که هر کدام یک و نیم برابر دور گردن شما طول دارند و تعداد زیادی مهره نیاز داریم. کش ها را از مهره ها رد می کنیم وقتی به طول مورد نیاز رسید انتهای آن را گره می زنیم. در صورت نیاز تعداد مهره ها را کم و زیاد می کنیم.

۳

روش سوم:
در این روش از یک مدال یا گردنبند ساده استفاده می کنیم. آن را دور گردن خود می پیچیم و در محل مناسب چوکر قرار داده و دو انتهای آن را با سنجاق قفلی محکم می کنیم تا در محل صحیح بایستد و سر نخورد.

 

منبع: چی بپوشم

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نه =

محصولات مرتبط در فروشگاه