Telegram support Whatsapp support

گروگان نوجوانی که از چنگ جوانان خشن گریخت !

نوجوانی که همراه دوستش به گروگان گرفته شده بود با فرار خود باعث به دام انداختن پنج گروگانگیر خشن شد.

گروگان-گيري

نوجوانی که همراه دوستش به گروگان گرفته شده بود با فرار خود باعث به دام انداختن پنج گروگانگیر خشن شد. خانواده پسران نوجوان وقتی دریافتند بچه‌هایشان ربوده شده‌اند در یک اقدام غافلگیرانه پنج جوان آشنا را گرفتار کردند.

عبدالواحد کریم زایی پدر یکی از گروگان‌ها گفت: پنج گروگانگیر ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب جمعه که مسلح به اسلحه کمری و اسلحه سرد بودند در بلوار قدس مقابل استادیوم ورزشی، مجتبی جوان ١٣ ساله‌ این خانواده را به همراه یکی از دوستانش ربودند.

به گفته وی، دوست مجتبی که حدود ۱۸ سال سن دارد در یک فرصت مناسب از دست گروگانگیرها فرار می‌کند و به سوی یک رستوران واقع در کمربندی چابهار می‌رود که یکی از گروگانگیرها که ظاهراً مواظب اوضاع بوده سعی می‌کند از اطلاع‌رسانی این جوان جلوگیری کند که با سروصدای این جوان و مطلع شدن افراد حاضر در محل، همدست گروگانگیران را دستگیر و ماجرای گروگان گرفته شدن مجتبی به خانواده وی اطلاع داده می‌شود.

پدر مجتبی ادامه ‌داد: به سرعت خودمان را به محل رستوران رساندیم که گروگانگیر بازداشت شده ابتدا منکر همکاری خود با آنان شد که بعد از تهدید ضمن همکاری شماره تماس دیگر گروگانگیران را داد و در تماس با آنان و تهدید به اینکه موضوع به کلانتری اعلام می‌شود و شناسایی شده‌اند، آدرس محلی در نزدیکی روستای «کمب» را برای تحویل مجتبی اعلام کردند.

وی افزود: با رفتن در محل متوجه شدیم دو نفر از گروگانگیران به دلیل خراب شدن موتورشان در نزدیکی این روستا در حال فرار هستند که بلافاصله آنان را دستگیر کردیم و با دو گروگانگیر دیگر تماس گرفتیم که آنها گفتند مجتبی را در مرادآباد تحویل می‌دهند.

به دلیل تاریکی شب و احتمال دروغ بودن گفته‌های دو گروگانگیر به سمت چابهار حرکت کردیم که برادرم متوجه شد گروگانگیرها سوار بر موتور از جاده خاکی در حال انتقال مجتبی به شهر هستند که آنان را تعقیب کردیم و در نتیجه نزدیکی سه‌راهی گلشهر چابهار با جاگذاشتن مجتبی به سوی روستایی در نزدیکی آن حوالی فرار کردند.

وی ادامه داد: بعد از نجات فرزندمان این سه نفر را به همراه دو موتور و مقداری سلاح سرد تحویل کلانتری ۱۲ چابهار دادیم و اقدامات قانونی برای دستگیری دو نفر دیگر و مجازات متهمان از سوی دادگستری آغاز شده است.

پدر این جوان گروگان گرفته شده دلیل این گروگانگیری را اخاذی برای دریافت ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.
وی گفت: تمامی این پنج گروگانگیر ۱۷ تا ۱۹ ساله هستند

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =

محصولات مرتبط در فروشگاه