Telegram support Whatsapp support
دستبند Hermes
دستبند Hermes

۸ کادوی لاکچری و گرانقیمت برای بانوان

اگر پول را به عنوان هدیه حساب نکنیم و قصد خوشحال کردن، دخترمان، همسرمان و یا حتی مادرمان را داشته باشیم می توانیم با این ده هدیه گرانقیمت و البته لوکس این عزیزان را سوپرایز کنیم.با دنیای ثروتمندان همراه باشید.

 

۸- کرم ضد پیری Carita Diamant

کرم ضد پیری Carita Diamant
کرم ضد پیری Carita Diamant

کرم جوان کننده پوست که دارای الماس پودر شده است و باعث درخشندگی هر چه بیشتر می شود و از، از بین رفتن کلاژن جلوگیری می کند. قیمت این کرم ۶۰۰ دلار است.

 

۷- لاک ناخن Louboutin Starlight

لاک ناخن Louboutin Starlight
لاک ناخن Louboutin Starlight

نسخه ای از لاک زنانه قرمز رنگ از برند Louboutin که قیمت آن ۶۷۵ دلار است. هر بسته از این لاک زنانه از ۱۵۰۰ کریستال هماتیت و یک جعبه تزئینی تشکیل شده است.

 

۶- کیف دستی ویکتوریا بکام

کیف دستی ویکتوریا بکام
کیف دستی ویکتوریا بکام

اگر قصد خرید کادوی جذاب برای همسر خود را دارید کیف دستی طلایی ویکتوریا بکام را به شما توصیه می کنیم. این کیف دستی زنانه از پوست مار ساخته شده است. قیمت این کیف دستی زنانه ۳۵۹۶ دلار است.

 

۵- کیف دستی زنانه  Louis Vuitton

کیف دستی زنانه Louis Vuitton
کیف دستی زنانه Louis Vuitton

کیف دستی زنانه از برند سرشناس لویی ویتون، این کیف دستی زیبا که در هفته مد پاریس رونمایی شده است از پوست کروکودیل ساخته شده است و قیمت آن ۵۶۰۰ دلار است.

 

۴- عطر زنانه Signorina Eleganza

عطر زنانه Signorina Eleganza
عطر زنانه Signorina Eleganza

عطر شانل N05 را فراموش کنید. عطری لاکچری که دارای رایحه ای از نعناع هندی، گریپ فروت، گلابی و پودر بادام است.  بطری این عطر لوکس با طلای ۲۴ عیار و همچنین ۴ قطعه الماس تزیین شده است. قیمت این عطر زنانه ۴۱۳۰۰ دلار است.

 

۳- ساعت مچی Chopard

ساعت مچی Chopard
ساعت مچی Chopard

ساعت سوپر لوکس از برند چوپارد، این ساعت زیبا زنانه از طلای ۱۸ عیار و قطعات الماس ساخته شده است. قیمت این ساعت مچی لاکچری ۴۳۱۴۰ دلار است.

 

۲- دستبند Hermes

دستبند Hermes
دستبند Hermes

اگر به فکر خرید یک کادوی جذاب و البته گرانقیمت برای همسرتان هستید؛ ما به شما دستبند هرمس را  پیشنهاد می کنیم. این دستنبد از ۵۶۸ قطعه الماس و طلای خالص ساخته شده است.  قیمت این دستبند ۱۴۵۰۰۰ دلار است.

 

۱- اتومبیل لاکچری Aston Martin

اتومبیل لاکچری Aston Martin
اتومبیل لاکچری Aston Martin

اگر به فکر خرید یک اتومبیل لوکس برای همسرتان هستید، استون مارتین به تازگی جدیدترین نسخه خود را وارد بازار کرده است. قیمت این اتومبیل رویایی تنها ۳۰۰۰۰۰ دلار است.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه