Telegram support Whatsapp support
کاشت نگین دندان
کاشت نگین دندان

آیا عوارض کاشت نگین دندان را می دانید؟

کاشت نگین دندان
کاشت نگین دندان

نگین دندان یک جواهر مصنوعی بیرنگ و کوچک از سنگ است که با استفاده از یک چسب به سطح دندان متصل می شود.برخی از سنگ های کوچک در مرکز دندان قرار می گیرند…

نگین های دندان بلورهای شیشه ای نصب شده بر روی یک فویل آلمینیومی اند تا درخشندگی (جرقه) جذابی را در رنگ های مختلف ایجاد کنند.این نگین ها شفاف هستند و در رنگ های آبی، سفید و یاقوتی کبود وجود دارند

کاشت نگین دندان برای طولانی مدت سطح زیرین خود را نرم می‌کند و احتمال پوسیدگی دندان را افزایش می‌دهد بدین‌ترتیب از نظر متخصص ترمیمی و زیبایی دندان این کار به هیچ عنوان اصولی نیست.

کاشت نگین روی دندان‌ها باعث می‌شود دندان مورد نظر از شویندگی و قدرت ضد باکتریال بزاق‌ها دور بماند.

امروزه برخی از افراد نگین دندان خود را با رنگ لباسشان ست می‌کنند، ماندن نگین دندان بیش از یک هفته نه تنها زیبا نیست بلکه به دلیل عوارض بعدی از زیبایی صورت هم کم می‌کند و پس از آن فرد را وادار می‌کند تا به‌دنبال برگرداندن زیبایی خود برود.

این روزها برخی افرادی که دندان‌هایشان تغییر رنگ پیدا کرده است از نگین دندان برای پوشاندن آن استفاده می‌کنند در صورتی که اگر بدانند با بلیچینگ می‌توانند دندان تغییر رنگ یافته‌ی خود را به حالت اول برگردانند قطعا این راه اصولی را انتخاب می‌کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن ترمیمی و زیبایی دندان در خصوص کاشت نگین توسط افراد نا آشنا به دندان پزشکی گفت: افراد فاقد صلاحیت اغلب از چسب‌های نامناسب استفاده می‌کنند و این امر می‌تواند بسیار آسیب‌رسان باشد.

کاشت نگین دندان

عوارض کاشت نگین دندان:

ایجاد شدن منطقه بی رنگ بر روی دندان

سائیده شدن مینای دندان

پوسیدگی دندان و عفونت

محل نگین دندان مخفیگاه مناسب برای باکتری ها

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه