Telegram support Whatsapp support
کیف

جدیدترین مدلهای کیف زنانه برند تامی هیلفیگر

یکی دیگر از شرکتهای مطرح در صنعت مد، برند تامی هیلفیگر، این برند مطرح توسط توماس جاکوب هیلفیگر تاسیس شده است و سالیان درازی پا به پای برندهای مشهور در بازار به رقابت پرداخته است. اما این شرکت همانند شرکتهای دیگر معروف نیست و شهرت جهانی زیادی ندارد.

توماس جاکوب هیلفیگر (متولد ۲۴ مارس ۱۹۵۱) طراح مد آمریکایی و موسس برند بین‌المللی تامی هیلفیگر است.

هیلفیگر در شهر المیرا در ایالت نیویورک به دنیا آمد. وی در یک خانواده آلمانی-سوسیسی بزرگ شد. پدر وی جواهر ساز و مادرش پرستار بود. خانواده‌اش از وی انتظار داشتند که یک مهندس شود.

پس از پایان تحصیلات و در ۱۸ سالگی، وی کارش را عنوان خرده فروش آغاز کرد. او شلوارهای جین و شلوارهای ارزان قیمت را از نیویورک می‌خرید و پس از ترمیم یا تغییر در محصولات، آن‌ها را در فروشگاهی محلی به نام براون در مرکز شهر المیرا می‌فروخت.

کیف

وی پس از مدتی وی فروشگاه خودش به نام مردم را در نزدیکی مرکز شهر المیرا افتتاح کرد. پس از مدتی به دلیل تجمع فروشگاه‌ها در مرکز خریدی به نام مرکز خریدآرنوت الگو:در انگلیسی، بسیاری از فروشگاه‌های مرکز شهر المیرا، تعطیل شدند. به همین دلیل پس از هفت سال از آغاز فعالیت فروشگاه توماس و وقتی که وی تنها ۲۵ سال سن داشت، فروشگاهش ورشکست شد. هم اکنون محل اصلی فروشگاه به دلیل ساختمان تیم هاکی شهر المیرا خراب شده است.

در سال ۱۹۸۴، وی برای اولین بار و با حمایت گروه تولید مورجانی، برند تامی هیلفیگر را به ثبت رساند و تا سال ۱۹۹۲ امضای این کمپانی بر محصولات وی نمایان بود. در سال ۲۰۰۴ شرکت وی ۵۴۰۰ نفر کارمند داشت و توانسته بود سرمایه خود را به ۱٫۸ میلیارد دلار برساند.

هیلفیگر در سال ۱۹۹۵ توانست به عنوان بهترین طراح لباس مردانه از سوی شورای طراحان مد آمریکا شناخته شود. همین امر تاثیر بسیاری در شناخته شدن و افزایش درآمد وی داشت. در ادامه تصاویری از جدیدترین مدلهای کیف این برند لوکس را مشاهده خواهید کرد.

کیف کیف کیف کیف کیف کیف کیف کیف کیف کیف کیف کیف کیف کیف

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

2 دیدگاه

  1. همشون قشنگن مممنونم

  2. چه برندهایی توی دنیا هستن که ما اصلا نمیشناسیم. برندهای لوکس و فاخر.
    ممنون از سایت خوبتون و مطالب جالبی که منتشر میکنین

محصولات مرتبط در فروشگاه