Telegram support Whatsapp support
رد پای افسانه ها در جواهرات

رد پای افسانه ها در جواهرات

رد پای افسانه ها در جواهرات هم دیده می شود. آنتونی لنت برند شخصی خود را با همکاری دو فرزند خود در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرده است، با این هدف که خلاقیت خود را به مجموعه گسترده تری عرضه کند. در این مجموعه زیبا سنجاق سینه،انگشتر،گوشواره و گردنبند عرضه شده است. تخیل زیبا و عجیب و غریب آنتونی لنت در این مجموعه باعث خلق سنجاق سینه های منحصر به فردی شده است.

 

موتیف های الهام گرفته شده از عکس های عهد ویکتوریا در این جواهرات دست ساز واقعا دیدنی است. در جواهرات این مجموعه ترکیبی از طلا، الماس، یاقوت و سنگ ماه یا همان سنگ مروارید نما مورد استفاده قرار گرفته است.

آنتونی این جواهرات را در استودیوی خود در فیلادلفیا و با استفاده ترکیبی از تکنیک های مدرن و سنتی مثل استفاده از دستگاه حکاکی قرن نوزدهمی خلق کرده است. عشق و علاقه به نقاشی های نقاش مشهور هلندی هیرونیموس بوش (Hieronymus Bosch) و آثار سوریالیستی او منبع الهام گوشواره های بوش این مجموعه بوده است.

موتیف به کار رفته در انگشتر روی ماه (moon face) که آنتونی لنت از آن به عنوان ناخودآگاه جمعی یاد می کند از نقاشی های کودکانه عهد ویکتوریا الهام گرفته شده است. در اینجا نمونه هایی از این جواهرات زیبا را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

منبع: مدینتو

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =

محصولات مرتبط در فروشگاه