Telegram support Whatsapp support
انگشترهایی از جنس کهکشان و اقیانوس

انگشترهایی از جنس کهکشان و اقیانوس

انگشترهایی از جنس کهکشان و اقیانوس

جواهراتی که زیبایی های آبی لاجوردی اعماق اقیانوس ها یا فضا را در ابعاد مینیاتوری انعکاس می دهند . خانم مارینا برولاوا این هنرمند روس، ژرفای تمام جهان را در انگشتر ها، گردنبند ها و گوشواره های حیرت آور خود، بازسازی و باز خلق کرده است .

آثار خلق شده توسط هنر شکل دادن به شیشه، بسیار جذاب و حیرت آور است . وقتی به این آثار هنری خیره می شوید، مثل این است که به امواج دریا و یا به آسمان پر ستاره خیره شده اید و ناگهان با جواهرات خلق شده با هنر شکل دادن به شیشه مواجه می شوید . جواهراتی که زیبایی های آبی لاجوردی اعماق اقیانوس ها یا فضا را در ابعاد مینیاتوری انعکاس می دهند . خانم مارینا برولاوا این هنرمند روس، ژرفای تمام جهان را در انگشتر ها، گردنبند ها و گوشواره های حیرت آور خود، بازسازی و باز خلق کرده است .

وقتی به این آثار هنری نگاه می کنید، این حس در شما ایجاد می شود که در حال نگاه کردن به ستارگان دور دست و سحابی های چشمک زن از طریق یک تلسکوپ هستید . برخی از این جواهرات یاد آور آکواریوم های اقیانوسی کوچکی هستند که مملوء از گیاهان آبزی و عروس های دریایی می باشند . حرکت رنگ های بنفش و ارغوانی و سایه های زیتونی موج گونه در این جواهرات مانند خود طبیعت، پرشکوه و دیدنی هستند .

منبع : نیکانیوز

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =

محصولات مرتبط در فروشگاه