Telegram support Whatsapp support

AJAFFE برندی برای عروس ها

A Brand for A Bride

برندی برای عروس ها

AJAFFE

سال تاسیس:۱۸۹۲

Capture

از معدود برندهای به جا مانده از قرن نوزدهم است که هنوز در نیویورک فعالیت دارد. شهرت این برند جهانی به خاطر سبک منحصر به فردش در تلفیق زرق و برق و زیبایی بدون محدودیتش است. از زمان تاسیس آن در سال ۱۸۹۲ این برند توانسته تا عروس های پیرو سبک خود را با طراحی زیبایش در زمینه حلقه های ازدواج و نامزدی خوشحال کند.

۱

این حلقه ها همگی از طراحی خاصی بهره می برند که در آنها از نوعی ظرافت استادانه استفاده شده است. سبک منحصر به فرد و حلقه های نامزدی کلاسیک این برند به شما این اطمینان را خواهند داد که سلیقه و سبک مورد علاقه خود را در آنها ببینید و عاشق آنها شوید.

در کل تخصص و شناسنامه این برند بیشتر معروف به مجموعه های عروسی است و در این زمینه صاحب امضا هستند.

۱۱

بسیاری آن را به عنوان نخستین برند که انگشتر سولیتر و حلقه های نامزدی چند سنگی را ساخت و آن را در ایالت متحده به فروش رساند، می شناسند.

تمامی فرآیند ساخت زیور آلات از انتخاب سنگ تا اتمام کار با ظرافت و باریک بینی بسیار زیادی انجام می شود.

۹

بسیار سعی می شود تا به نکات کوچک دقت شود تا نتیجه درستی داشته باشد. حلقه های این برند عموما با پلاتین و طلای ۱۸ عیار ساخته می شوند و الماس استفاده شده در این حلقه ها به خوبی بر روی آنها نصب شده است.

تاریخچه این برند همواره همراه با مجموعه های عروسی و نامزدی بوده است و در این زمینه نامی درخشان دارد. در حال حاضر سفارشات مربوط به عروسی این شرکت توسط طراح نامدار و برنده ی جایزه ی آنها ((یون هی شین)) انجام می شود. این قطعات کاملا اختصاصی و با دست ساخته می شوند.

در نهایت این که مهم نیست حلقه ی نامزدی،عروسی یا سالگرد بخواهید این برند می تواند سبک وسلیقه ی مورد علاقه ی شما را تامین کند.

منبع: نشریه طلا و جواهر

جدیدترین جواهرات نقره با کیفیت عالی

انگشتر سوارسکی زنانه

انگشتر سوارسکی زنانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =

محصولات مرتبط در فروشگاه