Telegram support Whatsapp support
توهین به هادی نوروزی

توهین عربستانی ها به هادی نوروزی + عکس

توهین به هادی نوروزی

هواداران النصر عربستان و تیم ملی این کشور با شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی، در اقدامی زننده و زشت، شروع به ابراز خوشحالی از مرگ این بازیکن با اخلاق کرده اند.

به احتمال زیاد بازی دور رفت پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را به خاطر دارید، همان بازی پرحاشیه ای که سرخ پوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی موفق به شکست نماینده فوتبال عربستان سعودی شدند.

توهین به هادی نوروزی

در جریان این بازی در طی یک اتفاق کاملاً فوتبالی، زنده یاد هادی نوروزی بر اثر برخوردی که با “احمد الفریدی” ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه النصر داشت، باعث مصدومیت شدید وی و پاره شدن رباط صلیبی اش شد. امروز که همه ما در سوگ هادی نوروزی هستیم نزدیک یک سال از این بازی می گذرد، ولی گویا این اتفاق برای اعراب سعودی اتفاقی تازه بوده و کینه شان از این اتفاق را بیشتر کرده است.

 

توهین به هادی نوروزیهواداران النصر عربستان و تیم ملی این کشور با شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی، در اقدامی زننده و زشت، در شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر شروع به ابراز خوشحالی از مرگ این بازیکن با اخلاق کرده اند و بعضاً به روح پاک او لعنت فرستاده اند. تصاویری که میبینید گوشه ای قابل پخش از این موج سعودی است که در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است. امیدواریم مسئولین این بی حرمتی ها را، که از جانب رسانه های سعودی هدایت می شود، پیگیری کرده و برخورد کنند تا بیش از این باعث تکدر خاطر هواداران و خانواده هادی نورورزی نشوند.

منبع: آکاایران

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یازده =

یک دیدگاه

  1. مرگ بر آل سعود

محصولات مرتبط در فروشگاه