Telegram support Whatsapp support

انگشتر مخصوص برای ورزشکاران المپیک ریو

انگشتری مخصوص برای پرداخت و خرید ورزشکاران المپیک ریو…
در ادامه مطالب مفیدی را در این رابطه در اختیار شما قرار می گیرد…
۱۶-۶-۶-۹۹۱۴o.aolcdn.com
زمانی که به حلقه‌های المپیک فکر می‌کنید، اولین‌تصویری که جلوی چشمتان می‌آید نماد بازی‌های المپیک است که از چند حلقه رنگین تشکیل شده‌است، اما این مفهوم در المپیک ریو تغییر کوچکی پیدا کرده‌است.

براساس گزارش دیسکاوری، در المپیک ریودژانیرو ۲۰۱۶ حلقه شیوه‌ای برای پرداخت پول در ازای خرید کالا و خدمات توسط ورزشکاران حاضر در رقابت‌ها خواهد‌بود.

۴۵ ورزشکاری که این انگشترها را دریافت می‌کنند، افرادی هستند که شرکت ویزا اسپانسر آنها شده‌است، شرکتی تمامی حقوق مالی رقابت‌های المپیک را در اختیار دارد و در این رقابت‌ها تنها از کارت‌های ویزا برای انجام داد و ستد‌های مالی استفاده خواهد‌شد.

این حلقه الکترونیک بدون نام پس از مذاکرات میان مقامات شرکت ویزا و ورزشکارانی انجام گرفت که معتقد بودند کیف‌های پول و دیگر انواع پوشیدنی‌هایشان ممکن است حین تعویض مداوم لباس در گوشه‌ای جا بمانند. از این رو به ابزاری نیاز دارند که آن را همراه داشته‌باشند بدون اینکه نگران جا ماندن آن باشند، و به راحتی از آن برای پرداخت استفاده کنند.

زمانی که فرد این حلقه ضدآب را به دست کند،‌ می‌تواند با تکان دادن دست در برابر پایانه پرداخت حساب‌های خود را پرداخت کند. این حلقه به شارژ مجدد نیازی ندارد زیرا با هربار پرداخت مقداری انرژی بی‌سیم را از پایانه پرداخت به خود جذب می‌کند. همچنین درصورتی که حلقه گم شود، می‌توان آن را با استفاده از یک گوشی هوشمند غیرفعال ساخت.

هیچ‌نوع اطلاعات خصوصی و هویتی روی این حلقه حک نشده‌است و در عوض از شیوه‌ رمزنگاری دیجیتالی به نام tokenization برای جایگزینی اطلاعات حساس با کد‌های دیجیتالی استفاده می‌شود از این رو زمانی که حلقه گم شود، کسی نمی‌تواند از آن برای پرداخت استفاده کند.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شانزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه