Telegram support Whatsapp support

تبصره جدید در مورد بینابن

تبصره جدید در مورد بینابن:

توجه داشته باشید که جهت استفاده و دریافت بینابن باید حتما عضو باشگاه مشتریان باشید و از طریق عضویت (باشگاه مشتریان) وارد شده باشید و سپس خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

برای خرید آنلاین باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید و فعال باشد.

توجه داشته باشید اگر خرید خود را بدون عضویت (بدون وارد شدن به حساب کاربری خود)، کارت به کارت و یا واریز به حساب انجام دهید بینابن به خریدتان تعلق نمی گیرد.

در صورتی که رمزعبور ورود به پنل باشگاه خود را فراموش کرده اید می توانید از منو سمت راست سایت بازیابی نمایید و یا در صورت موفق نشدن با تلفن های شرکت داخلی ۲۰ و یا ۲۲ با واحد پشتیبانی و انفورماتیک تماس بگیرید.

تبصره یک: آن دسته از عزیزانی که به علت های مختلفی نظیر نداشتن رمز دوم بانکی، عدم تمایل به خرید آنلاین و … مبلغ فاکتور خود را به صورت کارت به کارت، مراجعه به بانک و یا همراه بانک پرداخت می کنند برای دریافت تخفیف به جای بینابن می توانند با تلفن های مشاوره و فروش در بالای سایت تماس بگیرند. توجه داشته باشید بینابن همان تخفیف در خرید شماست.

تبصره دو: گاهی اوقات به علت های مختلفی نظیر کندی سرعت اینترنت، قدیمی بودن مرورگر کاربر، باز بودن فیلتر شکن و یا استفاده از VPN، تنظیم نبودن تاریخ سیستم یا گوشی و … پرداخت آنلاین با موفقیت انجام نمی شود و با خطای “اتصال شما خصوصی نیست” رو به رو می شوید. بدین ترتیب می توانید با رفع عیوب فوق، “سعی مجدد برای خرید اینترنتی” داشته باشید در غیر اینصورتمی توانید برای دریافت تخفیف به جای بینابن با تلفن های مشاوره و فروش در بالای سایت تماس بگیرید سپس مبلغ فاکتور خود را به صورت کارت به کارت و یا همراه بانک پرداخت کنید.

 برای آشنایی با بینابن در جواهری بینا کلیک کنید.

جهت مطالعه ی آموزش و راهنمای فعال کردن رمز دوم کارت بانکی برای خرید آنلاین کلیک نمایید.

برای مطالعه ی راهنمای تصویری خرید آنلاین جواهر کلیک نمایید.

جهت عضویت در باشگاه مشتریان جواهری بینا کلیک نمایید.

اگر درمورد بینابن سوالی دارید در قسمت دیدگاه ها در پایین همین مطلب سوال خود را مطرح نمایید.

جواهرات نقره با قیمت های مناسب

انگشتر عقیق یمنی مردانه

انگشتر عقیق یمنی مردانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دوازده =

یک دیدگاه

  1. سلام
    طرح خوبیه بسیار عالی
    من با بینابن راحت تر خرید می کنم

محصولات مرتبط در فروشگاه