Telegram support Whatsapp support

حمله سحرگاهی دزدان خشن به دختران دانشجو

  • دو پسر جوان که با حمله به دختران دانشجو و زنان جوان، تلفن همراه آنها را سرقت می‌کردند، پس از آخرین سرقت خود در دام پلیس گرفتار شدند.

aaa

به گزارش جام جم، روزهای پایانی هفته گذشته چند زن و دختر جوان که اغلب دانشجو بودند، با حضور در کلانتری 33 شهرستان اهواز و طرح شکایت هایی اعلام کردند مورد حمله دو جوان که راکبان یک دستگاه موتورسیکلت بودند، قرار گرفته اند و سارقان با چاقو تهدیدشان کرده و با سرقت تلفن همراهشان متواری شده اند.

با دریافت این اطلاعات و چهره نگاری از متهمان فراری، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و محل های تردد متهمان فراری به طور نامحسوس از سوی پلیس زیر نظر گرفته شد تا این که شنبه بیست و پنجم بهمن امسال سارقان با حمله به زنی، او را مجروح کردند.

در ادامه، ماموران برای یافتن دو سارق فراری به جستجو در اطراف محل حادثه پرداخته و موتورسواران را شناسایی کردند.

ماموران با اخطار به متهمان، از آنها خواستند تا تسلیم شوند که دزدان فراری توجهی به اخطار پلیس نکرده و به فرارشان ادامه دادند تا این که ماموران در جریان این تعقیب و گریز با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به متهمان شلیک و آنها را زمینگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در این باره به جام جم گفت: در تحقیقات اولیه از متهمان معلوم شد آنها بین ساعات 6 تا 7 صبح سراغ زنانی که در حال رفتن به محل کار یا دانشگاه بودند، رفته و با تهدید چاقو از آنها اخاذی می کردند. متهمان در صورت مقاومت مالباختگان، آنها را زخمی می کردند.

با توجه به زمینگیرکردن دزدان خشن افرادی که در دام سارقان خشن گرفتار شده اند می توانند با مراجعه به پلیس نسبت به شناسایی متهمان و طرح شکایت اقدام کنند.

منبع:جام جم

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =

محصولات مرتبط در فروشگاه