Telegram support Whatsapp support

دانشجوی 19 ساله خود را حلق آویز کرد!!

دانشجو و خود کشی…

دلایل مبهم خود کشی…

حلقه آویز

دانشجو جدید الورود و مشغول تحصیل در رشته ماشین های کشاورزی بوده و به دلیل اینکه کمتر از 6 ماه از حضورش در دانشگاه می گذشت نمی توان به طور قطعی از دلایل این خودکشی سخن گفت چون ما هنوز شناخت کاملی از شخصیت وی نداشتیم.

علیرضا مومنی لاریمی؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اعلام این خبر به وارش نیوز گفت: این دانشجو متولد سال 74 با شناسنامه صادره از مغان و ساکن محمودآباد بوده است که دیشب بین ساعت 20:30 تا 22:30 خود را حلق آویز کرده است.

وی افزود: هم اتاقی های این دانشجو ساعت 20 آماده رفتن به سالن فوتسال دانشگاه می شوند و از وی نیز دعوت می کنند تا با آنها همراه شود، اما وی اظهار می دارد که قصد استراحت و رسیدگی به کارهای شخصی را داشته و در اتاق می ماند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه کشاورزی ساری تصریح کرد: نگهبان خوابگاه و برخی از دانشجویان وی را در ساعت 20:30 مشاهده می کنند اما پس از اینکه هم اتاقی هایش از فوتسال باز می گردند با در بسته روبرو می شوند و هنگامی که در را می گشایند با جسد حلق آویز شده وی مواجه می شوند که یادداشتی با این عنوان زیر پایش افتاده بود:« خودکشی؛ محمداصغرزاده»

وی با بیان اینکه جسد پس از حضور نیروهای پلیس به پزشکی قانونی برای تعیین ساعت دقیق مرگ منتقل شد گفت: آنگونه که به ما اطلاع داده اند جنازه وی برای خاکسپاری در اختیار خانواده اش قرار گرفته است.

منبع: سیمرغ

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یازده =

محصولات مرتبط در فروشگاه