Telegram support Whatsapp support

سنگ آرامش بخش و صلح و صفا

سنگ آرامش بخش و صلح و صفا:

یشم، یاقوت، زمرد،فیروزه، سنگ هایی هستند که برای تعادل و آرامش و ایجاد صلح و صفا در زندگی کاربرد معجزه آسایی دارند . این سنگ ها آرام بخش بوده و دورکننده غم و غصه هستند .

سنگ آرامش بخش و صلح و صفا

 

یشم سنگ مقدسی است که در هر مکانی قرار بگیرد غم و غصه را از بین برده و آن جمع را به تعادل و آرامش می رساند . از دیگر سنگ هایی که برای آرامش و صلح و صفا و دور کردن غم و غصه در زندگی، می توان از آن استفاده کرد، سنگ زمرد و یاقوت است .

سنگ یشم

فیروزه:

فیروزه، این گوهر زیبا را برخی سمبل موفقیت و شادکامی و آینده نیک دانسته‌اند که برای دارنده‌اش سلامت، زیبایی و عشق را به ارمغان می‌آورد. رنگ و زیبایی این سنگ از دیرباز مورد توجه جهانیان بوده است. از زمان‌های دور، نیشابور ایران مهد این گوهر گرانبها بوده است و سال‌های سال این سنگ با دستان هنرمندان فیروزه‌تراشان نیشابوری زینت‌بخش جواهرات بوده است.

فیروزه

 

زمرد:

یکی از حقایق عجیب در مورد زمرد اینست که اگر در معرض حرارت قرار گیرد، عرق می کند یا آب پس می دهد. در متون باستانی نیز به این ویژگی فوق العاده اشاره شده است.این سنگ سبب ازدیاد محبت بین زن و مرد ، تقویت حس عشق ورزی ، همدردی ، صداقت می شود و به عنوان نماد عشق ، باروری ، دانایی ، امید و برکات شناخته می شود.

زمرد

بنابراین سنگ های یشم، زمرد و یاقوت،فیروزه آرامبخش بوده و دورکننده غم و غصه اند . همراه بودن این سنگ ها برای شما شادی آور است  و باعث ایجاد تعادل و آرامش و همچنین ایجاد صلح و صفا در زندگی شما می شود .

 
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (3 امتیاز, میانگین: 3٫67 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =

محصولات مرتبط در فروشگاه