Telegram support Whatsapp support
متولدین آبان ماه

سنگ های ماه تولد آبان

سنگ های متولدین آبان ماه

 

سنگ های متولدین آبان ماه کدامند و چه خواصی دارد؟ برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

امروزه هر سنگ نشانه ای برای یکی از ماه های سال می باشد. سنگ های متولدین آبان ماه و روی هم رفته انواع سنگ های ماه تولد براساس طالع بینی نجومی و طبق آزمایش هایی صورت گرفته و برحسب ویژگی های ذاتی متولدین ماه های مختلف معین شده است.

سنگ ها به طور پیش فرض دارای خواص و انرژی های فوق العاده و بی شماری هستند. هرسنگ برای متولدین هرماه خواص و انرژی های مضاعفی نیز دارد.

شما می توانید با شناسایی سنگ ماه تولد خود، انگشتر و یا جواهرات زیبایی را در سایت جواهری بینا سفارش دهید.

سنگ های ماه تولد آبان

در این قسمت به معرفی سنگ های مناسب متولدین آبان ماه می پردازیم…

سنگ های ماه تولد آبان عبارتنداز: توپاز، یاقوت سرخ، آمتیست، عقیق و آکوامارین، گارنت،مرجان، سیترین می باشند.

توپاز

سنگ توپاز، اصلی ترین سنگ برای متولدین آبان ماه می باشد که دارای خواص فراوانی می باشد.

این سنگ جذاب به رنگ های گوناگون زرد طلایی پر رنگ، صورتی، آبی و سبز وجود دارد. توپاز صورتی طبیعی نادر بوده و بیشتر آنچه در بازار موجود است، نوع زرد و آبی آن می باشد.

توپاز سنگی است که دارای اثرات الهام بخش بر روی ذهن و روح می باشد، و با چاکرای شبکه خورشیدی ارتباط دارد. این سنگ آرام بخش و الهام بخش است، اعصاب را تقویت می کند و باعث بهبود سردردهایی که منشاء عصبی و استرسی دارند، می شود.

توپاز در افزایش انرژی حیاتی هوش و خلاقیت بسیار موثر است. بر انگیزاننده و باز کننده کانال هاست و متابولیسم را به حد طبیعی می رساند.

توپاز سنگ شگفت انگیز بسیار قدرتمندی است که حس تردید را از بین می برد و اعتماد بنفس و باور را جایگزین آن می کند. توپاز سنگی عالی برای جذب و تجلی و همچنین نماد عشق، ثروت و موفقیت است.

انگشتر توپاز مردانه

انگشتر توپاز دست ساز مردانه فاخر _کد:۲۳۸۴۰

یاقوت سرخ

سنگ یاقوت سرخ نماد شانس و قدرت می باشد. برای متولدین آبان ماه مهمترین سنگ، سنگ یاقوت سرخ یا روبی می باشد. یاقوت سرخ در میان سنگ ها به سلطان سنگ ها مشهور است. خواص یاقوت سرخ برای چاکرای چهارم، یعنی چاکاری قلب خیلی مفید است.

این سنگ پرطرفدار نشانه پول یا ثروت می باشد. از جمله خواص مهم سنگ یاقوت سرخ میتوان به تاثیر مثبت آن روی اعصاب و روان اشاره کرد. یاقوت سرخ همچنین با بهبود سیستم جریان خون باعث بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق شده و به خون سازی و غدد بدن کمک بسیاری می کند. سنگ یاقوت سرخ موجب افزایش قدرت بینایی شده و باعث تقویت چشم ها می شود.

برخی از عناوین خواص یاقوت سرخ : خوشبختی، پیوند زوجین، هیبت و شکوه، درمان بیماری های قلبی و سرطان خون، درمان ناتوانی های جنسی و ناباروری، ضدافسردگی و …

انگشتر یاقوت سرخ مردانه

انگشتر یاقوت سرخ آفریقایی رودیوم و دست ساز مردانه _کد:۲۳۷۰۰

آمتیست

سنگ زیبای آمتیست برای درمان بسیار از بیماری ها استفاده می شود. این سنگ فوق العاده زیبا علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد سرشار از انرژی های فراوان می باشد.

سنگ آمتیست سبب افزایش برکت در کسب کار و تقویت اراده به کار می رود. به دلیل ارتباط این سنگ با چاکرای پیشانی و سر، استفاده از آن سبب بهبود سردردهای عصبی، میگرن و حمله های صرع می شود. با استفاده از سنگ آمتیست برای بهبود کابوس های شبانه و بی خوابی نیز سفارش شده است.

همراه داشتن سنگ آمتیست برای ضد استرس و اضطراب، افزایش اعتماد به نفس و از بین بردن خشم و عصبانیت می شود.

 

انگشتر آمتیست زنانه

انگشتر آمتیست زنانه بسیار زیبا و خاص _کد:۲۰۷۹۸

 

آکوامارین

آکوآمارین با رنگ آبی بسیار زیبا و خاص خود به معنای آب دریاست، زیرا هم رنگ آب دریا می باشد. آکوآمارین به رنگ های آبی روشن تا تیره، آبی متمایل به سبز، سبز متمایل به زرد و به شکل های شفاف و مات یافت می شود.

آکومارین سنگی دلپذیربوده که آگاهی و خلاقیت شما را افزایش می دهد. این سنگ فوق العاده زیبا انرژی همدردی و مهربانی را منتشر می کند که آرامش عميق و خوبی را به بدن و ذهن می آورد.

این سنگ خوشرنگ محافظت کننده در برابر حوادث، آرامش بخش، غلبه بر دشمنان، رفع مشکل و آسان شدن کارها می باشد. با همراه داشتن سنگ آکوامارین برای برطرف شدن حساسیت های پوستی و ضد افسردگی به کار می رود.

عقیق

سنگ عقیق به رنگ های متنوعی مانند قرمز، قرمز مایل به قهوه ای، جگری، زرد، کبود (آبی)، سیاه، سبز، خاکستری و خرمایی یافت می شود. عقیق دارای گونه های متنوعی نیز می باشد مانند عقیق یمنی، عقیق خراسانی، عقیق باباقوری، عقیق شجری، عقیق سلیمانی ، در نجف و … . عقیق در مناطق دیگری یافت می شود اما مرغوب ترین نوع آن عقیق یمنی می باشد.

سنگ عقیق دارای خواص بسیار زیادی می باشد به طوری که همراه داشتن عقیق فقر را از بین می برد. باعث افزایش برکت، دفع بلا و برای محافظت از چشم زخم می باشد.

سنگ پر خاصیت عقیق شجاعت، خوش شانسی و خوش اقبالی را برای صاحبش به ارمغان می آورد.

و  همچنین سنگ عقیق برای بیماری های دستگاه گوارش، دردهای استخوانی به ویژه کمر درد مفید است. عقیق بسیار پر انرژی است و برای ناراحتی های روحی و بر طرف شدن غم مفید است و همچنین آرامش بخش و شادی آور است.

 

انگشتر عقیق یمنی مردانه

انگشتر عقیق یمنی مردانه درشت حکاکی گود خط احمد (اصلی) _کد:۱۸۵۱

گارنت

سنگ گارنت نام دیگر آن یاقوت سیلان می باشد که به دلیل داشتن آهن و کروم اکثرا به رنگ قرمز، قرمز روشن تا تیره (سماقی رنگ)، قرمز مایل به نارنجی یافت می شود. البته گارنت هایی به رنگ سبز، نارنجی آتشین، بی رنگ تا زرد روشن و خاکی رنگ نیز وجود دارد. یاقوت گارنت سنگی نیمه شفاف است.

گارنت، سنگ عشق و تعهد، سنگ عاشقانه و الهام بخش محبت است. این سنگ خوشرنگ نماد موفقیت و انرژی مثبت می باشد.

گارنت از خواب های پریشان و آشفته و بد جلوگیری می کند. با همراه داشتن این سنگ برای ضد افسردگی، جلوگیری از بیماری های فشار خون، درمان زخم ها، مشکلات تنفسی و در درمان بیماری های قلبی استفاده از این سنگ مفید می باشد.

مرجان

سنگ مرجان از موجودات دریایی به نام گزنه مرجانی تشکیل شده است. شاید زنده ترین سنگ ماه تولد آبان مرجان باشد که در رنگ های قرمز، صورتی، سفید، سیاه و آبی یافت می شود.

مرجان توسط جانوران بسیار کوچک مرجانی به نام پولیپ که در حفره های سنگ های بستر دریا قرار می گیرند و از خود مواد آهکی ترشح می کنند، در گذر زمان به وجود می آید. بهترین و مرغوب ترین نوع مرجان به رنگ قرمز است. شاخه های مرجان طبیعی و دست نخورده مات بوده و پس از جلا دادن دارای درخشش شیشه ای می شود.

به گردن آویختن آن چشم زخم و آثار آن را دفع می نماید.

استفاده از مرجان سرخ به عنوان گردنبند یا دستبند، برای درمان و تقویت قلب و تنظیم و فعال کردن سیستم خونسازی بدن مفید است و برای کسانی که به بیماری های افسردگی، کم خونی، پایین بودن فشار خون و بیماری های زنانه نازایی مبتلا هستند، اثر مطلوب دارد. استفاده از آن به ویژه قرار دادن آن بر روی ناحیه شکم، انرژی حیات بدن را دو چندان می کند و متابولیسم بدن را تنظیم و فعال می کند و برای تقویت معده و دستگاه گوارش مفید است.

سیترین

سیترین به رنگ های زرد، طلایی، نارنجی به صورت شفاف تا نیمه شفاف یافت می شود. این سنگ پر انرژی برای ضد عصبانیت و افسردگی، دفع امواج منفی و جذب امواج مثبت استفاده می شود. این سنگ آرام بخش می باشد و نیروهای اختلال گر و منفی محیط را از بین می برد. چنانچه از این سنگ استفاده کنید باعث محبوبیت برای شما خواهد شد. سیترین استرس، اضطراب و ترس را از بین می برد و باعث تقویت اراده و بالا بردن اعتماد به نفس می شود. سیترین سنگی می باشد که برای تقویت کننده کبد، قلب، کلیه، روده و معده مفید بوده و باعث شفافیت پوست و همچنین سموم بدن را دفع می کند.

 

فروشگاه جواهری بینا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقره در ایران میباشد.

0915-1000-800

همچنین میتوانید با فالو کردن پیج جواهری بینا از جدید ترین تخفیفات با خبر شوید.

https://www.instagram.com/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره و خرید هرچه بهتر از اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره به سایت جواهری بینا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

محصولات مرتبط در فروشگاه