Telegram support Whatsapp support
پیدا شدن انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه سارق

پیدا شدن انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه سارق

پیداشدن انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری

به نقل از خبرگذاری مهرنیوز رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن یک انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه یکی از سارقان سابقه دار تهرانی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی در حاشیه ششمین طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چندی پیش در شمال تهران ماشین یکی از مسئولان دولتی به سرقت می‌رود و بعد از تشکیل پرونده در پلیس این پرونده هم همانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

پیداشدن انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری

وی افزود: باند ۱۱ نفره سارق خودرو که خودروهای ماکسیما، پرشیا و… سرقت می‌کردند و تمامی این افراد سابقه دار هم بودند توسط مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر می‌شوند و ماشین همان فرد مسئول هم در کشفیات محل اختفای این باند ۱۱ نفره پیدا می‌شود.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: طبق وظیفه، پلیس با آن فرد تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که خودروی سرقتی‌اش پیدا شده و برای تحویل به پایگاه پلیس آگاهی مراجعه کند.پیداشدن انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری

پیداشدن انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری

سرهنگ شریفی ادامه داد: آن مسئول بعد از مراجعه برای دریافت خودرو می‌گوید که در داشبورد خودرو،انگشتری که مقام معظم رهبری به وی هدیه داده بود هم وجود داشته که اکنون نیست.

وی بیان کرد: با توجه به اصرار آن فرد و با توجه به ارزش معنوی این انگشتر بازجویی سارقان در دستور کار قرار می‌گیرد و سارق در اعترافات خود می‌گوید که در داشبورد ماشین این انگشتر وجود داشته که آن را برای مادرم بردم و الان این انگشتر در خانه نزد مادرم است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت به خانه آن سارق مراجعه می‌کنند و انگشتر را در آن خانه پیدا می‌کنند و به آن مسئول تحویل می‌دهند.

فروشگاه جواهری بینا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقره در ایران میباشد

0915-1000-800

همچنین میتوانید با فالو کردن پیج جواهری بینا از جدید ترین تخفیفات با خبر شوید

https://www.instagram.com/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره و خرید هرچه بهتر از اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره به سایت جواهری بینا مراجعه کنید

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 13 =

محصولات مرتبط در فروشگاه