Telegram support Whatsapp support

«آتقی» در سریال قدیمی «آیینه عبرت»

جواد گلپایگانی بعد از آزادی از زندان و خوشحالی بیش از حدش…

635597324626274781

جواد گلپایگانی ابتدا از مردم که همواره به کاراکتر به‌یادماندنی «آتقی» اظهار محبت می‌کنند، تشکر می‌کند و می‌گوید: خدا را شکر اوضاع و احوالم خوب است و این روزها از همه بیشتر بابت این خوشحالم که هنوز هم مردم مرا می‌شناسند و از روزی که از زندان آزاد شدم وقتی مرا بیرون می‌بینند، از آزادی‌ام اظهار خوشحالی می‌کنند. من از همه آن‌هایی که هنوز دوستم دارند سپاسگزارم. همین که مردم مرا دوست دارند برایم یک دنیا ارزش دارد.

در ادامه وقتی از او سوال می‌کنیم آیا سریال «آیینه عبرت» را که اخیرا هم از تلویزیون پخش شد، تماشا می‌کردید؟ با ابراز خرسندی خاطرات آن دورانش را توصیف می‌کند و می‌گوید: سریال «آیینه عبرت» را در زندان نگاه می‌کردم. هنگام تماشای آن، همان احساسی را داشتم که سال‌ها پیش با کاراکتر «آتقی» مقابل دوربین رفتم. آن موقع خیلی جوان‌تر بودم و وقتی سریال را می‌دیدم یاد دوران جوانی‌ام می‌افتادم؛ یادش بخیر.

بازیگر نقش «آتقی» همچنین اظهار می‌کند: جای، جای سریال «آیینه عبرت» و نقش آتقی را به یاد دارم و حتی تمام صحنه‌های کار را فراموش نکرده‌ام. «آیینه عبرت» برایم سرتاسر خاطره بود اما بهترین خاطره‌ای که دارم این است که من نشدم آتقی، مردم مرا آتقی کردند و من از هم مردم تشکر می‌کنم.

وی سپس در پاسخ به اینکه در حال حاضر وقتش را چطور می‌گذراند؟ خاطرنشان می‌کند: در حال حاضر بیکار هستم و فقط به دنبال کارهای شخصی‌ام هستم و این بیکاری بر من فشار می‌آورد؛ البته اخیرا پیشنهاد بازی در یک تله‌فیلم داشتم که اعلام کرده‌اند از اول اسفند قرار است کار را شروع کنیم اما نمی‌دانم شروع شود یا خیر. در این تله‌فیلم یک نقش جدی به من داده‌اند که معتاد هم نیست. ولی من خودم دوست دارم پس از سال‌ها با یک نقش کمدی ظاهر شوم تا لبخند را به لب مردم بیاورم.

آیینه عبرت نام سریالی ایرانی به کارگردانی محسن شاه‌محمدی بود.

جواد گلپایگانی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان می‌خواهد که قدیمی‌ترها را کنار نگذارند.

وی می‌گوید: من اکنون 64 سال سن دارم. از تهیه‌کنندگان و کارگردانان خواهش می‌کنم ما را کنار نگذارند و راه را برای ما قدیمی‌ترها باز کنند تا بتوانیم باز هم در عرصه هنر کار کنیم؛ چراکه عشق ما دوربین، سینما و تلویزیون است.

جواد گلپایگانی بازیگر سال‌های دور سینما و تلویزیون ایران که به دلیل محکومیت‌های مالی در زندان به سرمی‌برد، با پیگیری و همکاری گروهی از نیکوکاران گلپایگانی و به همت ستاد دیه کشور پس از 14 سال حبس، 11 بهمن ماه امسال از زندان اوین آزاد شد.

جواد-گلپایگانی-آتقی-سریال-آینه-عبرت-از-زندان-آزاد-شد-1 1316118292_5_ba7a7969df

منبع:جام جم

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =

محصولات مرتبط در فروشگاه