Telegram support Whatsapp support

آذر ماهی ها سنگ ماه تولد خود را می شناسید؟

آذر ماهی ها سنگ ماه تولد خود را می شناسید؟

سنگ های خوش یمن آذر ماهی ها عبارت اند از:

آذر ماهی ها سنگ ماه تولد خود را می شناسید؟ 

سمبل : قوس (کماندار)

عنصر: آتش

سیاره:مشتری

رنگ شانس : ارغوانی سیر

روز شانس شما : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

عضو آسیب پذیر: کبد

اعدادشانس : ۴،۶۵۳

حیوان : اسب

گل: نرگس

حیوان: اسب

مارک لباس موردعلاقه:Marc Jacobs

ورزش مورد علاقه : تمرینات روباز، کوهنوردی

خصوصیات متولیدن آذر ماه :

از خصوصیات متولدین آذر این است که اگر شخص مورد علاقه اش را پیدا کند، وفادار است. مشکل اینجاست که خواسته اش را بیان نمی کند و صبر می کند تا خودتان حدس بزنید.

از ویژگی های مثبت آذر ماهی ها می توان به شاد و سرزنده بودن ،خوشبین بودن ، خوش خلقی ،صداقت و درستکاربودن ،رو راستی و بی غل و غش بودن آنها و روشن فکری شان اشاره کرد.

آذر ماهی ها در  مجموع‌ دید مثبتی‌ نسبت‌ به‌ زندگی‌ دارند، آنها سرشار از جسارت‌،جرأت‌، انرژی‌، تنوع‌ مهارت‌ و ماجراجویی‌ هستند و مایلند که‌ تجربیاتی‌ ماورایی معمول‌ کسب‌ کنند. از آنجایی‌ که‌ ذهن‌ و فکری‌ باز دارند، از سفر، جهانگردی‌ واکتشاف‌ لذت‌ می‌برند. آنها اساسا جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و خوش‌ بین‌ هستند و تا جایی‌پیش‌ می‌روند که‌ حتی‌ تمام‌ امیدها و آرزوهای‌ خود را بر باد می‌دهند. آنها آرمان‌ گرا وکمال‌ جو هستند و می‌توانند بسیاری‌ از ناملایمات‌ را تحمل‌ کنند، بدون‌ آن‌ که‌ لطمه‌ای‌بخورند.

در کنار ویژگی های مثبت یک آذر ماهی، خوب است که با خصوصیات منفی آنها نیز آشنا شوید از جمله خوشبینی بیش از حد و کورکورانه متولدین این ماه است.

از دیگر خصوصیات منفی می توان به بی خیالی ،بی احتیاطی و عدم دقت  و بی ملاحظه بودن اشاره ای داشت .همچنین متولدین این ماه ممکن است کمی بی قرار و ناآرام و فاقد حس مسئولیت باشند.

آذر ماهی ها در زمینه‌های‌ زیادی‌ استعداد دارند، در نتیجه‌ در مشاغل‌ زیادی‌ موفق‌هستند. آنها ذاتا معلم‌ و فیلسوف‌ زاده‌ شده‌اند و قواعد و اصول‌ اخلاقی‌ را آن‌ چنان‌زیبا تشریح‌ می‌کنند که‌ گویی‌ در حال‌ شرح‌ آن‌ برای‌ همه‌ جهان‌ هستند. آنها از استعدادشان‌ در جهت‌ مثبت‌ استفاده‌ می‌کنند و می‌توانند دانشمندانی‌ موفق‌ از آب‌ در آیند.

هم‌چنین‌ در زمینه کاری می توانند در  کارهایی‌ که‌ مربوط به‌ خدمات‌ عمومی‌، کارهای‌ اجتماعی‌، ارتباطات‌ عمومی‌ و تبلیغاتی‌ هستند، عالی‌ عمل‌ کنند. طبیعتا مسافرت‌ و اکتشاف‌ نیز برای‌ روح‌بی‌قرارشان‌ مناسب می باشد و علاقه دارند  اگر هم‌ محدود باشند و نتوانند به‌ سفر بروند، به‌ارتش‌ ملحق‌ شده‌ یا به‌ صورت‌ سیار نماینده‌ فروش‌ و بازرگان‌ می‌شوند. عده‌ای‌ از آنهامی‌توانند موسیقی‌ دان های  موفقی  باشند و گفته‌ می‌شود که‌ قبل‌ از اختراع‌ ماشین‌، اکثر متولدین‌ آذر ماه‌ در کار تجارت‌ اسب‌ بودند. همچنین در زمینه  سوارکاری‌ و تیمار اسب‌ موفق‌ به‌شمار می‌آمدند. امروزه‌ نیز آنها در اکثر مسابقات‌ ماشین‌ رانی‌ و رالی‌ شرکت‌ می‌کنند.هم‌ چنین‌ آنها می‌توانند مربیان‌ ورزشی‌ موفقی‌ نیز باشند ولی‌ گاهی‌ بی‌گدار به‌ آب‌می‌زنند و در نتیجه‌ احتمال‌ دارد تمام‌ دارایی‌ خود را در این‌ راه‌ از دست‌ بدهند.

در کل آذر ماهی ها دربخشیدن‌ گناه‌ و خطاهای‌ دیگران‌ بسیار منعطف‌ هستند و به‌ شدت‌ به‌ افراد مسن‌خانواده‌اشان‌ احترام‌ می‌گذارند و در قبالشان‌ احساس‌ مسؤولیت‌ می‌کنند.

منبع : پرشین فال

جدول سنگ ماه تولد آذر

جواهرات نقره مناسب برای متولدین آذر ماه

آذر ماهی ها سنگ ماه تولد خود را می شناسید؟

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 3٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

6 دیدگاه

  1. بسيار عالي بودممنونم

  2. سلام منم آذر ماهي هستم و به اين امر افتخار مي كنم و اينكه خيلي خوب ويژگي يك آذر ماهي رو شرح داده ممنون از سايت خوبتون

  3. سلام منم اذر ماهی هستم. واقعا تمام حرفا دقیق بود در مورده همش ممنون از سایت عالیتون

  4. منم آذر ماهی هستم . و دقیقا تا اینجای زندگیم همینایی که گفته شد

  5. بادرود
    من متولد آذر هستم،تمام خصوصیات ذکر شده برایم صادق بود.علاوه بران در کار ساختن خانه بسیار دست توانا دارم.بطوریکه با کمترین سرمایه و کمترین زمان موفق به ساخت وساز میشوم.
    با تشکر فراوان از مدیریت سایت

  6. بسیار جالب بود، من آذری هستم و دقیقا تمام این خصوصیات رو دارم
    با تشکر از سایت بسیار خوبتون

محصولات مرتبط در فروشگاه