Telegram support Whatsapp support

آلبوم جدید سینا حجازی از امروز

 

آلبوم جدید سینا حجازی از امروز…

poster-sina-Tabligh-478x478

آلبوم «رویا» از صبح امروز با صدای «سینا حجازی» منتشر شد.

نخستین اثر رسمی، مجاز و مستقل «سینا حجازی» از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد تا این خواننده رسما به جرگه خواننده‌های مجاز بپیوندد.

این آلبوم با ملودی‌ها، ترانه‌ها و تنظیم «سینا حجازی» منتشر شده است که در این بین امیر عظیمی و بهنام ابطحی هر کدام یکی از قطعات آلبوم را تنظیم کرده‌اند. «رویا» در ده قطعه به نام‌های: تیک تیک تیک، بادبادک، بارون، خودتی، قهرمان، ماما، هارمونی، رفیق، آی دل و رویا به تهیه کنندگی خود «سینا حجازی» منتشر شده است.

آرش پاکزاد میکس و مسترینگ ۶ قطعه از این آلبوم را انجام داده و خود حجازی نیز ۴ قطعه را میکس و مستر کرده است. همایون نصیری، دارا دارایی، بابک صفرنژاد، حسین شریفی، حسن فراهانی، هومن نامداری، بهنام ابطحی و… از جمله نوازنده‌های حاضر در این آلبوم هستند و بزرگمهر حسین پور نیز طراحی جلد این آلبوم را انجام داده است.

حجازی پیش از این درباره این آلبوم در گفتگو با «موسیقی ما» گفته بود: «این آلبوم تکه تکه‌های ذهنی است که فقط در موزیک می‌تواند بلندپروازی کند و هر بار که چشمش را باز می‌کند باز هم در اتاقش است. دلیل تأخیر در انتشار آلبوم هم‌زمانی تمرینات کنسرت و تحویل آلبوم بود که باعث شد چند هفته‌ای تاریخ انتشار عقب بیفتد.»

رسول ترابی (مدیر اجرایی این آلبوم و تهیه کننده کنسرت های این خواننده) نیز صبح امروز در گفتگو با «موسیقی ما» گفت: «پس از انتشار آلبوم رسمی سینا حجازی به زودی برای کنسرت‌های این خواننده اقدام خواهیم کرد. تمرینات گروه آغاز شده و به زودی اطلاع رسانی کنسرت های این خواننده انجام خواهد شد.»

این آلبوم را موسسه «هنر اول» در بازار موسیقی کشور توزیع کرده است.

پیش از این و قبل از انتشار آلبوم رسمی، «سینا حجازی» در آلبوم گروهی «من و ما» با یک قطعه حضور داشت و تیتراژ سریال «مسیر انحرافی» را نیز خوانده بود.

منبع:موسیقی ما

متن آهنگ ها

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه