Telegram support Whatsapp support
محمدرضا فروتن

آلبوم محمدرضا فروتن به زودی به بازار می آید…

آلبوم فروتن که سال ۸۹ کار خود را آغاز کرده تا چند ماه دیگر به بازار می‌آید.

بابک زرین آهنگساز در خصوص انتشار آلبوم محمدرضا فروتن پس از ۶ سال بیان کرد: آلبوم فروتن از سال ۸۹ فعالیت‌هایش آغاز شده و تنظیم سیروان خسروی و اشعار افشین یداللهی در کنار آهنگسازی بنده در این آلبوم به موفقیت فروتن کمک کرده است.

وی ادامه داد: فروتن با اتکا به شهرت خود می‌توانست آلبومش را منتشر کند؛ اما دست نگه داشت و اطلاعات موسیقایی خود را با آموزش و یادگیری سازهای پیانو، دف، تنبک افزایش داد تا هرچه بیشتر به بهتر شدن آلبوم خود کمک کند. البته این آلبوم روزهای پایانی دریافت مجوز را طی می‌کند و امیدوارم طی دو ماه آینده وارد بازار موسیقی شود.

آهنگساز «معمای شاه» اظهار کرد: در مقابل، افراد مشهور و ستاره‌های دیگری وجود دارند که نه سواد موسیقایی دارند و نه با بزرگان همکاری داشته و فقط با تکیه بر شهرت خود قطعاتی را منتشر می‌کنند که در نهایت با استقبال هم روبرو نمی‌شوند. اما تصور می‌کنم در رابطه با محمدرضا فروتن اتفاق دیگری بیفتد و مردم وی را علاوه بر بازیگر به عنوان خواننده هم بپذیرند.

زرین همچنین درباره قطعات ساخته‌شده برای سریال «معمای شاه» عنوان کرد: علاوه بر دو تیتراژ ابتدایی و انتهایی و موسیقی متن، قطعات دیگری را هم با صدای سالار عقیلی برای سریال ساخته‌ایم که تازه‌ترین آن «عاشقان وطن» نام دارد.

وی افزود: مجموع قطعات ساخته شده در قالب دو آلبوم، مهر ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد و چند قطعه دیگر این سریال هم با صدای امیریل ارجمند در حال ساخت و ضبط است.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه