Telegram support Whatsapp support

آموزش تمیز کردن نقره

آموزش تمیز کردن نقره را در ادامه مطالب مشاهده خواهید نمود.

نقره یکی از فلزات گران قیمتی است که بعد از طلا بیشترین استفاده را به عنوان جواهرات در میان خانم ها و آقایان دارد. هر چند جواهرات نقره یک مشکل اساسی دارند و این مشکل سیاه شدن و یا کدر شدن آنها است. نقره برخلاف طلا زمانی که در مجاورت هوا قرار می گیرد اکسید شده و در نتیجه تغییر رنگ می دهد.

پس اگر ظروف و جواهرات نقره شما درخشش و زیبایی خود را از دست داده اند نگران نباشید زیرا با روش ها و ترفندهای گفته شده در زیر مجددا میتوان آن ها را زیبا و براق نمود. گفتنی است موادی که در زیر معرفی شده‌اند در همه خانه ها در دسترس هستند.

 

برای ورود به بخش محصولات دستبند در فروشگاه جواهری بینا کلیک کنید

آموزش تمیز کردن نقره

آموزش تمیز کردن نقره:

آموزش تمیز کردن نقره با خمیر دندان:

مقدار کمی از خمیر دندان را روی پارچه یا حوله ای زده و به قسمتی که نقره آن لکه دار شده است بکشید سپس آنرا بشویید و خشک کنید.

پودر ماشین لباسشویی برای براق سازی نقره:

یک ظرف را با زرورق بپوشانید و داخل آن را با مقداری آب داغ پرکنید سپس اندازه یک قاشق غذا خوری پودر ماشین لباس شویی در آن بریزید و شروع به شتستشو کنید این کار را  تا زمانی که کدری نقره بر طرف شود انجام دهید.

براق کردن نقره با سس گرجه فرنگی:

 ابتدا مقداری سس را روی یک تکه پارچه بریزید و پارچه را بروی قسمت هایی از نقره که کدر یا لکه شده است بکشید؛ اگر به نتیجه مطلوب نرسیدید آن بخش را با سس به مدت 5 الی 10 دقیقه بپوشانید سپس با مسواک روی آن بکشید تا براق شود.

آموزش تمیز کردن نقره با شیشه پاک کن:

ابتدا شیشه پاکن را روی یک تکه پارچه اسپری کنید و از پارچه برای تمیز کردن جواهرات نقره استفاده کنید، با این روش نقره شما براق و درخشان خواهد شد.

برای ورود به بخش محصولات سرویس در فروشگاه جواهری بینا کلیک کنید

آموزش تمیز کردن نقره

درخشش نقره با استفاده از نشانسته ذرت:

نشاسته ذرت و آب را با هم مخلوط کنید تا خمیری شکل شود سپس آن را با یک پارچه روی نقره بکشید. لازم به ذکر است اگر این کار با حوله زبر انجام شود نتیجه بهتری را مشاهده خواهید نمود.

آموزش تمیز کردن نقره با آبلیمو:

یک قاشق غذاخوری آب لیمو، یک و یک دوم فنجان آب و یک دوم فنجان شیرخشک را مخلط کنید و نقره را به مدت 12 ساعت در محلول گفته شده قرار دهید.

 

تمیز کردن نقره جات با ۱۲ روش خانگی

تمیز کردن انگشتر نقره در کمتر از یک ساعت

انگشتر و راهکارهایی برای تمیز کردن انواع مختلف آن ها

آموزش تمیز کردن نقره| مجله جواهری بینا | انگشتر، گردنبند، جواهرات نقره، نگین، تسبیح

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 14 =

محصولات مرتبط در فروشگاه