Telegram support Whatsapp support

افتتاح شگفت انگیزترین رستوران در مشهد

افتتاح شگفت انگیزترین رستوران در مشهد
۲۰۱۴۰۱۲۸۱۲۰۹۵۶_Medium
در روزهای آینده شگفت انگیزترین رستوران کشور با فاصله ای اندک از حرم امام رضا (ع) در شهر مشهد افتتاح خواهد شد.

این رستوران در شهر مقدس مشهد مخصوصاً پیرامون حرم مطهر تجلی بخشیده ‌است.

این رستوران که داخل یک مجموعه عظیم تجاری، اقامتی، مسکونی واقع شده ویژگی های منحصر به فردی دارد که تا کنون نمونه ای در کشور نداشته و می تواند به یکی از جذابترین جاذبه های توریستی شهر مشهد تبدیل شود.

در قلب مجتمع تجاری آرمان، مجسمه “پیر خرد” با ارتفاعی بیش از ٢٠ متر قرار گرفته که نمادی از حکمای خطه خراسان است و دستار و لباسش، برگرفته از پوشش خراسان قدیم است. مجسمه پیر خرد، یادآور مفهوم “انسان کامل” است و در کف یکی از دستهایش شمعی قرار گرفته که نشان نور هدایت می باشد. بازدیدکنندگان از طریق پلکانی روی دست راست مجسمه سوار می شوند و این سازه عظیم سنگی، آرام آرام شروع به حرکت می کند و آنها را از طریق دریچه ای بزرگ به داخل مجسمه می برد.

در داخل مجسمه، بازدیدکنندگان از طریق دالانی به سوی یک گالری رهنمون می شوند که با آثار فرهنگی تزئین شده و نمایشگاهی خاطره انگیز را ایجاد کرده است. پس از عبور از آن فضاست که افراد وارد رستوران می شوند.

بازدیدکنندگان در مجتمع می توانند پس از صرف غذا به همراه خانواده به «عکاسخانه» بروند. در عکاسخانه آرمان معماری سبکهای مختلف زندگی سنتی در شهرهای ایران بازسازی شده است و این امکان را فراهم آورده تا در کنار خانه هایی با معماری قدیم یزد، کاشان، مشهد، اصفهان و … عکس بگیرند و خاطره بسازند و لذت ببرند.

مجتمع آرمان روز دهم خردادماه در خیابان نواب شهر مشهد افتتاح خواهد شد.

شگفت انگیزترین رستوران در مشهد

۰۴شگفت انگیزترین رستوران در مشهد ۵۶۳۵۵da067094e5df1ac58d1a9bafbe2شگفت انگیزترین رستوران در مشهد ۲۰۱۴۰۱۲۸۱۲۱۰۰۶_Mediumشگفت انگیزترین رستوران در مشهد adz4w5

منبع:خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

محصولات مرتبط در فروشگاه