Telegram support Whatsapp support

افزایش ۲۵ درصدی نرخ آرایشگاه‌های مردانه درتهران

رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های مردانه با اعلام این‌که نرخ جدید آرایشگاه‌های مردانه ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت: البته 95 سالن و آرایشگاه ممتاز در سطح پایتخت داریم که نرخ آنها متفاوت است و تعیین قیمت آنها را هم در دستور کار داریم.

fg

مصطفی گواهی، در گفت وگو با فارس با اعلام نرخ های جدید اصلاح و آرایش مردان در پایتخت افزود: طبق بررسی های کارشناسی، نرخ اصلاح و پیرایش مردان 25 تا 30 درصد افزایش داشته است که البته نرخ آرایشگاه های ممتاز و سالن دارها که بالای 40 مترمربع فضای کاری آنهاست متفاوت بوده و بنا داریم تا قیمت آنها را تعیین کرده تا در شورای نظارت بازرگانی قیمت ها را تائید کنیم.

وی اظهار کرد: اکنون 90 تا 95 آرایشگاه مردانه در سطح پایتخت در سالن های مجهز و با مجوز فعالیت می کنند و بقیه آرایشگاه هایی که صاحب پروانه کسب هستند در حد مغازه و متراژهای کوچک تر هستند.

وی در پاسخ به این که بسیاری از آرایشگاه ها از نصب قیمت ها خودداری کرده و حتی قیمتی بالاتر از نرخ مصوب دریافت می کنند، گفت: تمام افراد عضو اتحادیه و آنهایی که پروانه کسب دارند موظف به نصب قیمت ها هستند و در صورت مشاهده تخلف در این زمینه، این افراد به سازمان تعزیرات معرفی شده که در نهایت برخورد می شود.

به گفته گواهی، به دلیل آن که صنف آرایشگران مردانه ازجمله مشاغلی است که با بهداشت افراد سر و کار دارد، توصیه می شود تا به آرایشگاه های پروانه دار مراجعه شود و افرادی که غیرمجاز فعالیت می کنند، در صورت مشاهده، محل کار آنها پلمب خواهد شد.

download

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه