Telegram support Whatsapp support
آمترین

اقتصاد آمترین با تراش فانتزی

در سال های اولیه معدن آناهی، معمولا آمترین به صورت تراش زمرد فست می خورد تا بدین وسیله تفکیک رنگی در این گوهر نمودار شده و تقلیدی از دو رنگی همانند تورمالین، در آمترین به وجود آید .

آمترین

نسبت تولید آمترین در حال حاضر رو به افزایش است ( از ۲۰% در دهه گذشته) چرا که موفقیت آقای ریورو در زمینه بازاریابی گوهرها لزوما نشان دهنده تفکیک سنتی میان رنگ های آمتیس و سیترین نیست . در سال های اولیه معدن آناهی، معمولا آمترین به صورت تراش زمرد فست می خورد تا بدین وسیله تفکیک رنگی در این گوهر نمودار شده و تقلیدی از دو رنگی همانند تورمالین، در آمترین به وجود آید .

اما برش آمترین به منظور ایجاد یک شکاف رنگی خاص باعث هدر رفتن قسمت زیادی از کوارتز می شود . زمانیکه تراش فانتزی گوهر، مرزبندی این ۲ رنگ بنفش – زرد را به منظور ایجاد حجم های بی شکل نادیده می گرفت، معادن Metales del Oriente بیشتر بر روی ترکیبی از رنگ ها و اشکال سنتی (گرد ، بیضی یا گلابی شکل) تمرکز و این روش عملکرد را به حداکثر رساند . علاوه بر بنفش، مخلوط حاصل از ترکیب رنگ ها ممکن است هلویی یا نارنجی پررنگ با رگه های قرمز دیده شود .

آمترین

برای سال های زیادی، معادن Metales del Oriente روش تراش و طراحی جواهرات خاص خود را رواج و گسترش می داد و قرارداد با تولید کنندگان فراسوی آب ها زمینه را برای تولیدات عظیم تر فراهم کرد . این شرکت تا همین اواخر، با شرکت های چینی گوهر تراشی و ساخت جواهرات همکاری می نماید . همراه با رکود اقتصادی جهانی، امروزه این شرکت تمام تولیدات و ساخت جواهرات خود را منحصرا در سانتاکروز انجام می دهد .

منبع : خبر آنلاین

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه