Telegram support Whatsapp support

انگشتر گیرکرده در انگشت را به سادگی درآورید

انگشتر گیرکرده در انگشت را به سادگی درآورید

انگشتر گیرکرده در انگشت را به سادگی درآورید

پیدا کردن حلقه یا انگشتری که کاملا اندازه شما باشد و علاوه بر آن به راحتی در انگشت شما قرار بگیرد و به راحتی خارج شود اما نیافتد کار غیرممکنی به نظر می‌رسد. گهگاهی ممکن است حلقه به راحتی در انگشت قرار بگیرد اما به دلیل تنگ بودن، چاق شدن یا ورم انگشت نتوان آن را به راحتی خارج کرد. مردم برای حل این مشکل راه حل‌های مختلفی سراغ دارند مثل استفاده از کف صابون یا حتی بریدن انگشتر! ما این کار را توصیه نمی‌کنیم بلکه در این مقاله می‌خواهیم روشی را آموزش دهیم که با استفاده از آن حلقه گیرکرده در انگشت را به آسانی درآورید.

اگر مدت طولانی از حلقه خود استفاده می‌کنید و آن را درنمی آورید احتمال گیر کردن حلقه در انگشت بیشتر است چون باعث ورم انگشت و بزرگ‌تر شدن آن می‌شود پس بهتر است چند وقت یکبار حلقه خود را خارج کرده و به انگشتان خود ورزش بدهید. به هر حال اگر حلقه در انگشتانتان گیر کرد از این روش استفاده کنید:

توصیه مهم: اگر به دلیل آرتروز دچار ورم مفاصل شده‌اید این روش توصیه نمی‌شود.

برای انجام این کار به یک نخ دندان معمولی که روکش وکس دارد و یک فرد که به شما کمک کند نیاز دارید. ابتدا دست خود را با آب خیلی سرد بشویید تا رگ‌های دست منقبض شوند. نخ دندان را به سمت داخلی دست و به طرف بازو داخل حلقه کنید. طرف کوتاه‌تر نخ دندان را که سمت کف دست شما با دست دیگر بگیرید و از دوست خود بخواهید تا طرف دیگر را خیلی تنگ چندین بار به دور بند انگشت شما بپیچد. سپس سمت کوتاه‌تر نخ دندان را بگیرید و به سمت بالای انگشت بکشید. خواهید دید که حلقه به سمت بالا حرکت کرده و به آرامی از دست خارج می‌شود.

انگشتر گیرکرده در انگشت را به سادگی درآورید

انگشتر گیرکرده در انگشت را به سادگی درآورید

منبع مقاله: چی بپوشم

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شش =

محصولات مرتبط در فروشگاه