Telegram support Whatsapp support

امنیت .زنان با انگشتر هوشمند

امنیت .زنان با انگشتر هوشمند

image_460_275

درحال حاضر اعلام خطر برای .امنیت شخصی یکی از مواردی است که در حال تبدیل .شدن به تکنولوژی پوشیدنی است و این روزها هر شرکتی .محصولی را رونمایی می‌کند و پیش‌بینی می‌شود یکی از پرمصرف‌ترین .تکنولوژی هادر آینده باشد.

سوسن صادقی

یکی .از آخرین تولیدات و جدیدترین پوشیدنی هاکه برای امنیت زنان .در موقع احساس خطر طراحی و نمونه آن تولید شده.، انگشتری هوشمند به نام «Mangos»است و .فلسفه‌اش پایان دادن به  خشونت، آدم ربایی و… .در بین زنان عنوان شده است.

وقتی کاربر .انگشتر هوشمند Mangos را به دست می‌کند به محض اینکه .با خطری یا تهدیدی روبه‌رو می‌شود، می‌تواند با فشار .دادن دکمه‌ای که روی انگشتر قرار دارد، عزیزان خود .را از خطری که با آن روبه‌رو شده است، .آگاه کند. وقتی دکمه انگشتر فشار داده می‌شود با .ویبره شدن به گوشی فرد اعلام می‌کند که فعال شده .و خطری در حال روی دادن است.

بعد .از آن تلفن هوشمند متنی را به همراه ارسال لینکی .از نقشه محلی که وی در آنجا قرار دارد  به .دوستان کاربر که پیش از این او آنها را به .ترتیب اولویت در گوشی خود فعال کرده است، ارسال .می‌کند و دوستان کاربر از خطری که وی را تهدید .می‌کند، آگاه می‌شوند. باید گفت برای اطمینان بیشتر .اعلام خطر، باید دو یا سه بار دکمه انگشتر .را فشار داد تا تصور اینکه به انگشتر تصادفی ضربه .خورده شده است از بین برود.

البته اگر .هم به صورت تصادفی دکمه هشدار و اعلام خطر انگشتر .فشار داده شود، جای هیچ نگرانی نیست چرا که .از طریق اپلیکیشن گوشی می‌توان در عرض ۳۰ ثانیه آن .را غیرفعال کرد. انگشتر هوشمند با کمترین میزان باتری .کار می‌کند و می‌توان آن را ۴۰۰ بار در مواقع .خطر و تهدید فعال کرد. حلقه انگشتر Mangos نیز .به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند برای هر سایز .انگشتی تنظیم شود. در ضمن در برابر آب نیز .مقاوم است و حتی می‌توان با آن ظروف را شست .یا در زیر باران راه رفت.

این انگشتر .امنیت زنان با اینکه تقریباً شبیه انگشتری به نام «.Nimb» است که چندی پیش روانه بازار شد ولی .تفاوت‌هایی نیز دارد. به‌عنوان نمونه تفاوتش فرم و شکل .آن است چرا که ظاهر Mangos شبیه به سکه و .کوچکتر از «Nimb» است و یک دستگاه ماژول .بلوتوث کوچکی در آن تعبیه شده است. از سوی .دیگر چون به دوستان فرد با ارسال لینک نقشه محل .خطر را اعلام می‌کند، این دستگاه می‌تواند رقیب جدی .برای Nimb باشد. نمونه اولیه انگشتر امنیت هوشمند زنان .به تازگی تولید شده و قرار است در آینده نزدیک .به قیمت ۶۵ دلار فروخته شود.

برای مشاهده کانال سنگ شناسی اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دوازده =

محصولات مرتبط در فروشگاه