Telegram support Whatsapp support
انگشترهای اعجاب انگیز

انگشترهای اعجاب انگیز

کمتر خانمی می‌تواند از کنار ویترین طلا و جواهرات بدون مکثی دست‌کم چند دقیقه‌ای ، بی‌تفاوت عبور کند. این صحنه برای همه ما آشناست. خانم‌هایی که پشت ویترین طلا و جواهرات میخکوب شده‌اند و انتخاب می‌کنند. در همین راستا این انگشترهای اعجاب انگیز را هم از دست ندهید. نمونه‌هایی که در این صفحات می‌بینید از جدیدترین طراحی‌های آقای سیدمحمد مرتضوی، طراح جواهرات است که طراحی‌هایش در ایران و دیگر کشورها جوایز متعددی به دست آورده.

اگر دوست دارید با داشتن یک انگشتر کاملا متفاوت در جمع دوستان‌تان بدرخشید، بهتر است نمونه‌ای این‌چنینی را انتخاب کنید. این انگشتر زیبا با سنگ زمرد که به بته جقه دوقلو معروف است، الهام گرفته از نماد ایرانی و فرم‌های اسلیمی است.

این هم یک پیشنهاد ویژه برای خانم‌های سخت‌پسند. درخشش برلیان زیبایی چشمگیری به این انگشتر داده است. این انگشتر با طراحی ارگانیک برگرفته از بافت ماهیچه بدن است که در سال ۲۰۱۴ در ایتالیا برنده جایزه شد.

انگشترهای اعجاب انگیز

کافی است چاشنی رنگ به جواهرات اضافه شود تا زیبایی آنها چند برابر شود. این انگشتر بسیار زیبا با درخشش سنگ‌های توپاز لندن و یاقوت کبود و طراحی زیبایش جلوه خاصی به دستان شما می‌دهد.

انگشترهای اعجاب انگیز

استفاده از نمادهای ایرانی در طراحی این جواهرات کاملا مشخص است. این انگشتر فیروزه و برلیان درست همان چیزی است که برای تکمیل زیبایی هر خانمی لازم است.

انگشترهای اعجاب انگیز

با ظرافت این انگشتر زیبایی دست‌ها دو چندان می‌شود. سادگی، وقار و جذابیت، درست همان ویژگی‌هایی است که این انگشتر همراه خود دارد . این انگشتر نماد درخت صلح است. نمادی برای تشویق آدم‌ها به صلح.

انگشترهای اعجاب انگیز

طلاهایی با رنگ زرد مدتی است که ویترین‌ها را قبضه کرده‌اند. این نمونه‌ها برای همه سنین مناسب است. این انگشتر که از نمای بالا پیچ دارد، نماد رودخانه‌ای است که نشان‌دهنده در جریان بودن زندگی و همچنین باارزش بودن آب است.

انگشترهای اعجاب انگیز

این انگشتر زیبا با سنگ یاقوت بابت طراحی ویژه‌اش در ایتالیا برنده جایزه شده. این ویژگی منحصر به فرد بابت روش مخراج کاری و برعکس سوار شدن سنگ خیلی مورد توجه قرار گرفته است.

انگشترهای اعجاب انگیز

 

منبع مقاله: مجله زندگی ایده آل

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه