Telegram support Whatsapp support
انگشترهای برند کارتیه

انگشترهای برند کارتیه

برند کارتیه رکورد با ارزش ترین جواهرات را شکست .

Sotheby در ژنوی سوئیس یکی از مجلل ترین و زیباترین حراجی های جواهرات را برگزار کرد و در این مراسم برند کارتیه رکورد با ارزش ترین جواهرات را شکست . مجموع ارزش جواهراتی که در این حراجی ارائه شد بیش از ۱۶۴ میلیون دلار تخمین زده شده است که از این میان انگشتری که به وسیله یاقوت تزئین شده به ارزش ۳۱ میلون دلار به فروش رفت .

انگشترهای برند کارتیه

قیمت غیرقابل باور برای یک قطعه سنگ ۲۵ قیراطی به ارزش ۳۱ میلیون دلاری اولین شکی بود که در این حراجی اتفاق افتاد . سنگ این انگشتر بسیار زیبا و شیک از یاقوت سرخ بوده که برند کارتیه برای ساخت این جواهر از آن استفاده کرده است .

انگشترهای برند کارتیه

رکورد بعدی در این حراجی سنجاق سینه ای که توسط مارکازیت و یاقوت کبود تزئین شده بود . قیمت این جواهر ۶٫۳ میلیون دلار اعلام شد که بالاترین ارزشی که برای یک یاقوت کبود کشمیری تاکنون تعیین شده بود . دور تا دور یاقوت کبود از سنگ های مارکازیتی با برش گلابی شکل احاطه شده که در مجموع ۴۲ قیراط وزن داشته .

انگشترهای برند کارتیه

آخرین حراج : تاجی از الماس که در سال ۱۹۳۰ ساخته شده و کارشناسان پیش از شروع حراجی ارزشی ۵۰۰ هزار دلاری برای آن پیش بینی کرده بودند که در پایان با قیمت باورنکردنی ۲٫۶ میلیون دلار به فروش رفت . این تاج از الماس های برش خورده بسیار زیبایی ساخته شده است .

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

محصولات مرتبط در فروشگاه