Telegram support Whatsapp support
انگشتر و بندانگشتی های ظریف

انگشتر و بندانگشتی های ظریف

انگشتر و بندانگشتی های ظریف و دوست داشتنی

وقتی پای زیور آلات به میان می آید دو نوع سلیقه مطرح می شود کسانی که طرفدار زیورآلات ظریف و کوچک هستند و کسانی که دوست دارند از زیورآلات درشت و رنگی استفاده کنند هر دو نوع این زیور آلات طرفداران خاص خودش را دارد گاهی وقتها ترکیب کردن آنها هم زیبا می شود . برای کسانی که به دنبال مدل های ظریف و کوچک هستند . این طرح ها برا حلقه های نامزدی و عروسی هم بسیار زیبا هستند . بندانگشتی هم که مدتی است حسابی مد شده و انصافا ظرافت و زیبایی خاصی به دستان خانم ها می بخشد، حلقه پا هم با آمدن تایستان و صندل از زیورآلات مورد علاقه خانم ها می شود . امیدواریم از این مدل های ظریف و زیبا لذت ببرید .

شما می توانید از این مدل ها هم برای پا و هم برای دست استفاده کنید معمولا سایز آنها به گونه ای است که می توان در هر دو حالت از آنها استفاده کرد .

یادتان باشد برای پاها و انگشت های درشت تر بهترین گزینه زیورآلات و حلقه های ظریف است . مبادا با استفاده از حلقه های درشت و زیور آلات کرد . رنگی و خیلی درشت زیبایی و دست و پای خود را از بین ببرید . حتما به سایز دست ها و پاهای خود توجه کنید . امیدواریم از این مدل های ظریف لذت برده باشید و میتوانید از این مدلها الهام بگیرید .

 

 

منبع مقاله : زنجفیل

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

محصولات مرتبط در فروشگاه