Telegram support Whatsapp support
انگشتر علی دایی

انگشتر علی دایی و زندگی نامه ایشان

علی دایی اول فروردین ۱۳۴۸ در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است. در ادامه انگشتر علی دایی و زندگینامه ایشان را مشاهده می کنید.

انگشتر علی دایی

نام :علی

نام خانوادگی :دایی

تاریخ تولد :1 فروردین ۱۳۴۸

محل تولد :اردبیل

پست :مهاجم

لقب :شهریار

قد ۱۹۳

فعالیت کنونی :سرمربی

زندگی نامه علی دایی

علی دایی اول فروردین ۱۳۴۸ در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.

علی دایی در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.

اما علی دایی از این اتفاق نا امید نشد و در همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب پذیرفته شد و دو ترم به تحصیل پرداخت. این پایان ماجرای تحصیل شهریار ایران نبود. علی دایی در سال ۱۳۶۷ مجدد در کنکور شرکت کرد و در رشته متالوژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و مدرک لیسانس خود را در بهمن ماه ۱۳۷۱ از این دانشگاه معتبر دریافت کرد.

علی دایی که به عنوان بازیکن سخت کوش و خستگی ناپذیر شناخته میشود در تحصیل به لیسانس متالوژی قانع نبوده و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.وی متاهل است و اکنون ساکن محله شهرک غرب در تهران می‌باشد. وی دارای دو دختر است، نورا و دختر دیگرش دنیز نام دارد. علی دایی علاوه بر فوتبال، در تجارت نیز موفق بوده‌است و گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است

در ادامه انگشتر علی دایی رو مشاهده می کنید.

انگشتر علی دایی

انگشتر علی دایی

انگشتر علی دایی

انگشتر علی دایی

انگشتر علی دایی

انگشتر علی دایی

انگشتر علی دایی

برای دیدن تمام انگشتر های مردانه از سایت جواهری بینا دیدن فرمایید.

مولف : خانم رمضانی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 3٫50 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه