Telegram support Whatsapp support
انگشتر نشون

انگشتر نشون چیست و چگونه آن را انتخاب کنیم؟

انگشتر نشون: در کشور ما رسم است که در مجلس بله برون خانواده داماد یک انگشتر را برای عروس آینده‌شان هدیه می‌آورند و به اصطلاح او را برای پسرشان نشان می‌کنند که به همین دلیل به این انگشتر، انگشتر نشون می گویند. اما مشکلی که گاهاً در این زمینه وجود دارد نبود عروس خانم در هنگام خرید این انگشتر است و در برخی از مواقع ممکن است دختر خانم مدل آن انگشتر را دوست نداشته باشد و در آینده مجبور شوند برای تعویض آن در جواهر فروشی کلی ضرر بدهند. در ادامه چند راهکار برای برطرف شدن این مشکل به شما ارائه می کنیم.

 

انگشتر نشون
انگشتر نشون

 

۱٫ به او عکس نشان دهید. شما باید دختری عاقل باشید و بعد از رفت و آمدهای اولیه خواسته‌های‌تان را با شخصی که قرار است در آینده همسرتان شود، مطرح کنید. بنابراین بعد از چند جلسه خواستگاری و آشنایی بیشتر با خواستگارتان و آداب و رسوم خانواده او، قبل از گذاشتن قرار بله برون توسط خانواده‌ها عکسی از انگشتر دلخواهتان به او نشان دهید تا هنگام انتخاب انگشتر در جواهر فروشی مدلی برخلاف نظر شما نخرد. می‌توانید عکس را به طور غیر مستقیم هنگام ورق زدن مجله به او نشان دهید. البته در انتخاب مدل و حدود قیمت انگشتر واقع بین و منطقی باشید.

برخی پسرها هزینه‌های ازدواج را از جیب پدرشان خرج می‌کنند و پدر با دیدن انگشتری سنگین و خیلی گران ممکن است بگوید اصلا این دختر به درد ما نمی‌خورد.

۲٫ با هم برای خریدانگشتر بروید. اگر خواستگارتان را از قبل می‌شناسید مثلا همکار یا همکلاس‌تان بوده و با او راحت هستید، به او بگویید که دوست دارید اولین هدیه‌ای که او برایتان می‌خرد را خودتان انتخاب کنید. حتی می‌توانید یک‌بار که با هم بیرون رفته‌اید راه‌تان را به جواهر فروشی بکشانید و در حالی که انگشترها را نگاه می‌کنید مدل دلخواه‌تان را به او نشان دهید.

۳٫ آشنایی را با او بفرستید. اگر خجالت می‌کشید از ۲ روش بالا استفاده کنید، می‌توانید از مادر یا خواهر بزرگ یا خانمی که سلیقه‌اش را قبول دارید و دوست مشترک شما و اوست بخواهید که پیشنهاد همراهی در خرید انگشتر نشان را به خواستگارتان بدهد و بگوید که من با سلیقه فلانی آشنا هستم و می‌توانم در خرید انگشتر به هر دوی شما کمک کنم.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 4٫50 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =

محصولات مرتبط در فروشگاه