Telegram support Whatsapp support

انگشتر و اهمیت آن در تکامل تیپ افراد

همراهان و دوستداران جواهری بینا در این مقاله قصد داریم تا از  اهمیت بسزای انگشتر در تکامل تیپ افراد از دید بیزینس من های موفق را بیان کنیم:

اهمیت داشتن انگشتر در تکامل یافتن تیپ شما

نکته ای که بیزینس من های موفق مانند آقای بینا ، در برخورد اول در مهمانی ها ، معاملات و مصاحبه با اشخاص مختلف مورد توجه قرار می دهند و برای مدت طولانی در خاطرشان باقی می ماند توجه به اکسسوری های فرد مقابل است . اکسسوری های معمول آقایان که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد عبارت اند از :

1- موبایل   2- ساعت   3- انگشتر برند

انگشتر جواهری بینا

اگرچه تهیه و خرید موارد اول کارآسانی است اما باید به اینکه توجه داشت که تهیه ی یک انگشتر خوب که تمامی فاکتور های یک برند استثنایی و خیره کننده را داشته باشد کاری است که احتیاج به دقت ، تخصص و زمان کافی  دارد.

البته یادآوری این نکته الزامیست  که خرید یک انگشتر خوب ، احتیاج به آشنایی با یک فروشگاه و یا فروشنده ی معتبر را دارد.در این زمینه متخصصین جواهری بینا در خدمت شما همراهان گرامی هستند و انواع با کیفیت انگشتر و جواهرات زیبا را عرضه می دارد .

در واقع جواهری بینا با تنوع و گستردگی بسیار بالایی که در بین محصولات دست ساز و فاخر خود دارد وظیفه ی خدمت رسانی به همراهان همیشگی خود را بر عهده گرفته است که توجه به این امر موجب می شود شما عزیزان در کنار ساعت وموبایل و … بتوانید با یک انگشتر زیبا و منحصر بفرد ، تیپ و استایل خود را تکمیل کنید

انگشتر

همچنین شما عزیزان میتوانید به منظور مشاهده کلیپ مربوط روی لینک زیر کلیک کنید

 

انگشتر یاقوت

جواهری بینا اولین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره و دارای 16 سال سابقه کار در حوزه نقره ، انگشترهای خاص ، سنگ های قیمتی و سنگ شناسی و سنگ درمانی می باشد.

جالب است بدانید نگین های انگشتر علاوه بر زیباتر کردن استایل شما دارای خواص متعددی نیز می باشند.

سنگ درمانی از گذشته های دور جزء درمانهای طبیعی بوده است و امرزه با نام علمی جم تراپی از رشته های طب مکمل می باشد. سنگ ها دارای انرژی های بسیار و خواص بیشماری هستند که این خواص از طریق چاکراهای بدن به انسان منتقل می شود.در خصوص خواص متافیزیک سنگها احادیث و منابع موثقی در دست است ، خواص که به دفع بلا ، جلوگیری از بیماری ها ، رفع مشکلات و … اشاره دارد.

شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید

شماره های تماس :

05137658500

09151000800

تلگرام :

t.me/javaheribina_admin

واتساپ :

api.whatsapp.com

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه