Telegram support Whatsapp support
انگشتر

انگشتر های نامزدی افراد معروف و سلطنتی

در این مقاله 5 نمونه از برجسته ترین و جذاب ترین انگشتر های افراد مشهور را معرفی می کنیم و یک توضیح مختصری در مورد آن بیان خواهیم کرد.

هیچ گاه بدون یک حلقه نامزدی فوق العاده از الماس یک پیشنهاد ازدواج سلطنتی به یاد ماندنی نخواهد شد. هنگامی که یکی از اعضای خانواده سلطنتی روی یک زانو پایین می نشیند، مطمئن هستیم که این پیشنهاد همراه با یک حلقه زیبا الماس همراه است. از حلقه زیبا با سه الماس بازیگر Meghan Markle گرفته تا الماس خارق العاده زمردی گریس کلی که توسط دو باگت پوشیده شده بود، ما به راحتی نمی توانیم از انگشتر های مشابه آن ها استفاده کنیم. در اینجا لیستی از 5 حلقه جذاب نامزدی برتر از مجموعه جواهرات سلطنتی آورده شده است.

انگشتر نامزدی پرنس هری به مگان

انگشتر

پرنس هری مطمئن شد که بازیگر آمریکایی، مگان قرار نیست احساساتی را که برای او برنامه ریزی کرده بود در کلبه ناتینگهام در کاخ کنزینگتون فراموش کند. شاهزاده دوست داشتنی سابق روی یک زانو بلند شد و یک حلقه سه گانه الماس طلای زرد زیبا را به ستاره سینما پیشنهاد داد. دو الماس در کنار انگشتر از مجموعه جواهرات اواخر پرنسس دایانا است، در حالی که الماس اصلی از نظر طراحی از بوتسوانا گرفته شده است. حلقه نامزدی سه گانه به یاد ماندنی نشانگر گذشته، حال و آینده است و یکی از 10 حلقه نامزدی برتر 2017 می باشد.

انگشتر نامزدی ظریف ملکه الیزابت

انگشتر

در سال 1947 ستوان فیلیپ Mountbatten با یک حلقه نامزدی الماس زیبا و کلاسیک به ملکه الیزابت پیشنهاد داد. حلقه نفیس پلاتین، یک الماس سه قیراطی را نشان می دهد که از هر طرف توسط پنج الماس کوچکتر پهلو گرفته شده است. قبل از برنامه ریزی، شاهزاده فیلیپ فکر زیادی برای طراحی انگشتر کرد. این حلقه قطعا یکی از جواهرات قابل توجه است که مطمئناً به مجموعه الماس ملکه تعلق دارد.

انگشتر نامزدی یاقوت کبود کیت میدلتون

انگشتر

حلقه نامزدی خارق العاده Kembridge یک حلقه نامزدی یاقوت کبود آبی 18 قیراطی و الماس است که زمانی متعلق به مادر شاهزاده ویلیام، پرنسس دایانا بود. “این حلقه نامزدی مادر من است. بنابراین فکر کردم این بسیار خوب است زیرا بدیهی است، او قرار نیست هر چیزی را از سرگرمی و هیجانش به اشتراک بگذارد – این روش من برای نزدیک نگه داشتن او به همه این ها بود. » هیچ تردیدی وجود ندارد که کیت میدلتون این توانایی را داشته باشد که هر جواهر سلطنتی را فوق العاده به نظر برساند. وراث خانواده ارزش تقریبی 5/5 میلیون ریال تخمین زده شده است و آن را به یکی از گرانترین و احساساتی ترین حلقه های نامزدی در تمام دوران تبدیل می کند.

انگشتر نامزدی پرنسس چارلین

انگشتر

پرنس آلبرت در زیبایی آفریقای جنوبی، به شارلین ویتاستاک با الماس سه قیراطی زیبا و با برش درخشان زیبایی پیشنهاد داد. امروز، شاهزاده خانم شارلین از موناکو و همسرش، پدر و مادر دوقلوهای زیبا به نام های گابریلا تورس ماری و ژاک هونوره راینیر هستند.

انگشتر نامزدی گریس کلی

انگشتر

هنگامی که شاهزاده راینیر سوم موناکو به گریس کلی پیشنهاد کرد، با یک گروه از یاقوت و الماس سؤال خود را مطرح کرد. ولی شاهزاده سلطنتی پس از دیدن سایر ستارگان هالیوود با انگشتر های الماس بزرگتر، تصمیم به انتخاب یک الماس برش 10.5 قیراطی گرفت.

بار دیگر، خانواده سلطنتی ثابت می کنند که یک حلقه نامزدی الماس بیش از یک قطعه جواهر ارزش دارد. یک حلقه الماس نمادی از عشق، وحدت و فداکاری است. مانند بسیاری از انگشتر های نامزدی، الماس نه تنها برای همیشه دوام می آورد، بلکه سنگ قیمتی نیز دارای ارزش عاطفی زیادی است. هر حلقه نامزدی سلطنتی واقعاً یک مورد جواهر فوق العاده ای است که قادر خواهند بود از نسلی به نسل دیگر منتقل شوند.

شما می توانید پیشنهادات و نظرات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه صفحه به اشتراک بگذارید

انگشتر

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه