Telegram support Whatsapp support

اولین مجوز انتشار برای آلبوم رپ

اولین مجوز انتشار برای آلبوم رپ

آلبوم موسیقی کاوه عابدین پس از 10 سال انتظار سرانجام از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفت.

این هنرمند بیان کرد: این آلبوم محصول سال 84 است که آن زمان در مرحله‌ی شعر و موسیقی مجوز گرفت؛ اما در مرحله‌ی آخر از انتشار آن جلوگیری شد.

عابدین ادامه داد: من در 10 سال گذشته، تلاش‌های زیادی برای انتشار آلبومم کرده‌ام؛ آن زمان با وزیر ارشاد «صفارهرندی» دیدار کردم و او نامه‌ای را نوشت و دستور پیگیری برای انتشار آلبومم را صادر کرد، اما این اتفاق نیفتاد. من هیچ‌وقت درپی آن نبودم که این آلبوم را زیرزمینی منتشر کنم؛ اصلا آن زمان در این فکرها نبودیم.

او درباره‌ی سبک این آلبوم نیز توضیح داد: سبک این آلبوم «رپ» است؛ اما با رپ‌هایی که تا کنون شنیده‌ایم، خیلی تفاوت دارد. معمولا در این‌گونه موسیقی‌ها هیچ‌وقت اثری از هارمونی غنی وجود ندارد؛ اما این آلبوم نمونه‌ی جدیدی را اجرا خواهد کرد. البته آن زمان که ما این کار را انجام می‌دادیم، نمونه‌ی زیرزمینی برای این نوع موسیقی وجود نداشت.

وی افزود: اشعار این کار را روزبه بمانی سروده است که بخشی از آن، رپ و بخشی دیگر پاپ خوانده می‌شود.

او با بیان این‌که چندی پیش، این کار مجوز انتشار گرفت و هیچ ممیزی نیز به آن نخورد، بیان کرد: نام این آلبوم «فراموشی» است که در چند روز آینده رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد.

او در پایان سخنانش از مهدی فهیمی‌، سیروس گرامی‌، ماکان اشکواری، امیر صارمی و پویا احصایی به‌عنوان هنرمندانی یاد کرد که او را در این اثر همراهی کرده‌اند.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 2٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

یک دیدگاه

  1. اگر موسیقی رپ که مجوز گرفته مثل رپ خواننده آقای یا س باشد که از درد کوچه و بازار و مردم خوانده باشد قابل قبول است چون رپ اینه و دیگر هیچ ولی اگر غیر از این باشد خوب یه مو کندن از خرس باز هم غنیمتی است به امید گرفتن ما بقی خواننده های رپ موفق باشید.

محصولات مرتبط در فروشگاه