Telegram support Whatsapp support

بدحجابی غرفه داران در نمایشگاه کتاب

بدحجابی غرفه داران در نمایشگاه کتاب…

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بازدید امروز اعضای این کمیسیون از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

حجت الاسلام سید علی طاهری نمایشگاه کتاب را بزرگترین اتفاق فرهنگی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب فرصتی برای دسترسی آسان‌تر مردم به کتاب است البته طی سال‌های گذشته بالارفتن قیمت کاغذ موجب افزایش قیمت کتاب شده در حالی‌که توان خرید مردم افزایش نیافته است.

وی افزود: دولت باید راهکاری برای این مشکل پیدا کند از جمله می‌توان با پرداخت یارانه بخش کتاب کاری کرد که کتاب با قیمت مطلوب‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.

طاهری بدحجابی غرفه‌ داران خانم نمایشگاه کتاب را از نقاط ضعف نمایشگاه عنوان و خاطرنشان کرد:‌ مسئولان برگزاری نمایشگاه در سال‌های گذشته درباره بد حجابی مراجعین می گفتند که نمی‌توان مراجعه کننده را کنترل کرد، در حالی که ما امسال در اکثر غرفه‌ها شاهد پوشش‌های بد خانم‌های غرفه‌دار بودیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: قرار است نقاط ضعف نمایشگاه کتاب از دید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در جلسه‌ای جمع بندی شود و سپس از وزیر ارشاد و یا معاون مربوطه ایشان دعوت شود تا این نکات به آن‌ها گوشزد شود و ما در سال‌های آینده شاهد ضعف‌های کمتری در این زمینه باشیم.

منبع:سیمرغ

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه