Telegram support Whatsapp support

برندهای برتر در دنیای جواهرات

این 10 برند سلاطین دنیای جواهرات هستند

در حال حاضر بیش از 500 برند جواهر در سراسر جهان وجود دارد ولی فقط 10 مورد از آنها به عنوان تجاری بهترین برند جواهر دست یافته اند .

188
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار خبر، هر طلا فروش و جواهر سازی قادر به ساخت هدیه ای گرانبها است. اما برخی از جواهرسازان با قرار دادن سنگها و فلزات گرانبها ، جواهراتی خلق می کنند که ناشی از هنر در ادغام آنها است.

برخی برندهای مطرح جواهرات صرفا به همین دلیل موفق شده اند نام خود را در این زمینه تثبیت کنند.

 

«هری وینستون»( Harry Winston)

شرکت جواهرسازی هری وینستون، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر در جهان است. روزنامه نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۰ میلادی، ارزان‌ترین جواهر عرضه شده در جواهرفروشی هری وینستون را ۶۰۰۰ دلار آمریکا برآورد کرده بود.

harry

 

«بوچلاتی» (Buccellati)

این شرکت جواهر سازی برای اولین بار در قرن 18 میلادی توسط «کونتاردو بوچلاتی» در میلان راه اندازی شد و از سال 1919 به عنوان یک برند مطرح و با سابقه جواهرات معرفی می شود.

buc

 

«فون کلیف و آرپل» (Van Cleef & Arpels)

این برند فرانسوی برای اولین بار توسط آلفرد فون کلیف و همسر خواهرش «چارلز آرپل» در سال 1906 معرفی شد. مهمترین مشتریان این برند «الیزابت تایلور» ، «گریس کلی» و «دوشز ویندسور» بودند.

 velf

 

«گراف دیاموند» (Graff)

برند مطرح انگلیسی که در سال 1960 توسط لارنس گراف پایه گذاری شد این برند مالک درشت ترین الماس های جهان نیز است.

graff

 

«تیفانی اند کو» (Tiffany & Co)

این برند آمریکایی در سال 1837 در نیویورک فعالیت خودش را آغاز کرد و در حال حاضر یک شرکت چندملیتی است، که در زمینه ساخت و ارائه جواهرآلات، اعم از طلا و نقره فعالیت می‌نماید.

tifany

 

«پیاژه»( Piaget)

شرکت پیاژه در سال ۱۸۷۴ توسط ژرژ پیاژه، در روستای «لا کت او فه» سوئیس تأسیس شد و از سال ۱۹۸۸ نیز متعلق به گروه سوئیسی ریشمون (ولی با مدیریت مستقل) می‌باشد.

 piaget

 

«کارتیه» (Cartier)

شرکت کارتیه در سال ۱۸۴۷ توسط لویی فرانسوا کارتیه تاسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند. تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری گردید. کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است.

cartier

 

«شوپارد» (Chopard)

در سال ۱۸۶۰ توسط لویی-اولیس شوپارد تاسیس شده است. شوپارد در سن ۲۴ سالگی کار خود را با تولید ساعت‌ جیبی دقیق کورنومتر شروع کرد. امروزه تولیدات این شرکت در ۱۲۴ کشور و همچنین از طریق ۱۲ نمایندگی فروش مستقیم و ۱۲۰ فروشگاه معتبر در بیشتر نقاط جهان پخش می‌شود. از سال ۱۹۹۹ شوپارد حامی مالی جشنواره فیلم کن بوده است و بازیگرانی چون کیت وینسلت و پنلوپه کروز از جواهرات شوپارد استفاده کرده‌اند

chopard

 

«بولگاری»( Bulgari)

این مؤسسه ابتدا کار خود را در سال ۱۸۸۴ میلادی، با یک مغازه جواهرفروشی در رم، ایتالیا آغاز کرد. شرکت جواهرسازی بولگاری در کنار شرکت‌های تیفانی، کارتیه و هری وینستون، یکی از گران‌ترین و اشرافی‌ترین خانه‌های جواهر و از معروف‌ترین نام‌ها در بازار جواهر جهان است.

bulgari

 

«میکی موتو» (Mikimoto)

شرکت جواهرسازی «میکی موتو» فعالیت خود را از قرن 18 میلادی آغاز کرد. «میکی موتو کوکی چی» این برند ژاپنی را در سال 1893 پایه گذاری کرد . عمده محصولات این برند از مروارید است.

 mikimoto

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =

محصولات مرتبط در فروشگاه