Telegram support Whatsapp support
بهترین مارک های جین در سال ۲۰۱۷

بهترین مارک های جین در سال ۲۰۱۷

بهترین مارک های جین در سال ۲۰۱۷

امروزه در کشور ما هر جوانی در کمد خود ۱ لباس جین دارد.

لیستی از  بهترین مارک های جین در سال ۲۰۱۷ را از نظر مد زیبایی و مارک های معروف لباس برسی کنیم :

 

۱- DIESEL

بهترین مارک های جین در سال ۲۰۱۷

 

دیزل DIESEL یک نام تجاری بزرگ شلوار جین است. دیزل در سال ۱۹۷۸ توسط رنزو Rosso و رئیس سابق خود Adriano  از شرکت AG جینز تاسیس شد،این شرکت توسط استخدام ویلبرت داس (که مدرک سرپرست و مدیر خلاقانه) کالج مد است، این برند معروف کار خود را با شلوار با کیفیت بالا، پیراهن، تی شرت و دیگر لباس های شیک شناخته شده است.

۲-WRANGLER

بهترین مارک های جین در سال ۲۰۱۷

Wrangler یکی دیگر از مارک های معروف شلوار جین است، این مرکز واقع در مرکز شهر گرینزبورو، کارولینای شمالی است. این شرکت واحد تولیدی خود را در سراسر جهان دارد.

این شرکت جین شیک های مختلف را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می دهد. که از سال ۱۹۴۷ لباس های شیک و راحت را به بازار عرضه کرده است.

۳-SPYKAR

بهترین مارک های جین در سال ۲۰۱۷

 

اسپیکار نام تجاری شیک معتبر آسیا است، این شرکت در سال ۱۹۹۲ توسط آقای Prasad Pabrekar تاسیس شد، که هدف آن ارائه ایده های فنی تولید شلوار جین و پیراهن بود.

هدف بنیانگذار این است که سودمند است و این شرکت بیش از ۳۰۰۰ واحد در سراسر جهان دارد، این شرکت  پوشاک خود را با قیمت بالا و ارزان قیمت  ارائه می دهد و کیفیت زیادی را به خود جلب می کند.

۴-LEE

بهترین مارک های جین در سال ۲۰۱۷

شرکت LEE توسط هنری دیوید لی در سال ۱۸۸۹ در سالینا تاسیس شد، این شرکت با نام تجاری لباس، شلوار جین،  طراح لباس، پیراهن، لباس های زنانه،کت وشلوار و دیگر محصولات شناخته شده است.

LEE کسب و کار خود را در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان گسترش داده است.

۵-NUMERO UNO

بهترین مارک های جین

Numero Uno یک نام تجاری بزرگ شلوار جین است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد،این شرکت در سال ۱۹۸۷ تأسیس شد.

چند سال بعد، این مارک توسط شرکت HI Fashion Clothing به نام Numero Uno Clothing Ltd. نامگذاری شده است،این شرکت ایده های مختلف خلاقیت را به واقعیت تبدیل کرده است و برای گرایش بین المللی آن شناخته شده است. ، پارچه ها بسیار خوب، و قیمت قابل دسترس است،Numero تولید کننده شلوار جین برای مردان، زنان و کودکان است.

۶- K Lounge

بهترین مارک های جین

بعد از آن به نوبه خود از K Lounge می آید، که به عنوان یک نام تجاری پیشرو در شلوار جین و روند فروش مدل مد در این دوران محسوب می شود.

این تایید شده توسط Kewal Kiran Clothing Limited و سایر شرکت های مشابه است، K Lounge نه تنها برای شلوار جین، بلکه همچنین لوازم جانبی مد و دیگر محصولات دوست داشتنی شناخته شده است. شلوار، تی شرت،  کت و شلوار و پیراهن را برای تمام فصول به ارمغان می آورد.

۷-Flying Machine

بهترین مارک های جین

Flying Machine (پرواز ماشین) نام تجاری شلوار جین با نام تجاری بین المللی است.

این  برند رادر سبک های واقعی و ایده های نوآورانه در لباس ها می بینید،این شرکت با استفاده از فناوری نانو در واحدهای تولیدش، از پیشرفت های تکنولوژیکی استفاده کرده است.

و این کار باعث شده که محصولاتش در کیفیت آنها بی نظیر باشد.

۸-Denizen

بهترین مارک های جین

Denizen نام تجاری ناشناخته نیست، این برند قطعا یکی از مارک های شلوار مورد اعتماد است. در سال ۲۰۱۱، مارک Summer Denizen در امریکا برای تهیه لباس های زیبا و هوشمند برای مردم راه اندازی شد. Denize. با ارائه بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها و انواع مختلف، این برند قلب مشتریان سراسر جهان را به دست آورده است

۹-PEPE JEANS LONDON

بهترین مارک های جین

 PEPE JEANS  پپ جینز لندن در سال ۱۹۷۳ در شهر Portobello در لندن تاسیس شد، این یک برند پیشرو در اروپا است که در همه موارد از لباس های طراح، لباس های با کیفیت بالا و شلوار جین استفاده می کند، این شرکت محصولات خود را در سراسر جهان صادر می کند و دارای فروشگاه های شلوار جین در بیش از ۸۰ کشور است که در واقع یک دستاورد بزرگ در زمینه مد است.

۱۰-Levi

بهترین مارک های جین

 Levi یک شرکت لباس شخصی است. Levi در سال ۱۸۵۳ توسط فردی به اسم  لوی اشتراوس تاسیس شد که از فرانکونیا به کالیفرنیا برای باز کردن بخش خرده فروشی کالاهای  نیویورک باز شده بود.

امروزه، Levi به عنوان شرکت پیشرو در زمینه شلوار جین، پیراهن، تی شرت، لوازم جانبی مد، کفش و سایر محصولات مشابه تبدیل شده است.

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه