Telegram support Whatsapp support

تاثیر الماس بر روی بدن

در این مقاله قصد داریم به تاثیر الماس بر روی بدن و همچنین روح و روان انسان و خواصی که این سنگ قیمتی می تواند داشته باشد بپردازیم.

تاثیر الماس بر روی جسم انسان

حکمای یونانی چنین گویند که مزاج الماس گرم و خشک بوده و درجه کم آن مزاج سرد و خشک دارد. استفاده تعلیق از آن یعنی به صورت گردنبند تقویت کننده قلب است، در کتاب مخزن الادویه نوشته شده است که اگر الماس را بر شکم ببندید، ناراحتی و مشکلات دستگاه گوارش را دور کرده و هضم را آسان می کند، همچنین معده را تقویت می نماید.

الماس

اگر بیماران فلج القوه، رعشه، جذام، جذر، صرع و کسانی که بیماری های پوستی دارند در چشمه معدن این سنگ غسل کرده یا حمام کنند، بیماری های آن ها درمان می گردد. اگر به شکل مثلث از الماس استفاده گردد بیماری صرع را درمان می نماید. از پودر آن اگر برای دندان ها استفاده شود، دندان ها سفید و براق شده و بسیار محکم و سخت خواهد شد،

اما هرگز این کار را نکنید چون الماس زهر خطرناکی است و اگر داخل معده گردد آدمی را هلاک می نماید، احیاناً اگر با چنین مشکلی مواجه شدید علاج آن استفاده از شیر تازه گاو می باشد تا اینکه بهبودی کامل پیدا کرده، سپس از ماهی استفاده کنید.

الماس یبوست های بسیار سخت را درمان می نماید و برای زیادی عمر و تندرستی بسیار مفید است.

الماس

تأثیر الماس بر روی روح و روان

در کتاب مخزن اکسیر چنین نوشته شده که استفاده از الماس، بیماری را دور و به جسم آدمی صحت کامل می دهد ترس و خوف را از آدمی دور می نماید، زنانی که بیماری زنانه دارند اگر الماس را به زانوی خود ببندند، بیماری از آن ها دور می شود،

اگر بر بازو بسته شود بر تمامی دشمنان غلبه و آنان را تباه خواهد نمود، بین زن و شوهر محبت ایجاد می کند. استفاده از این سنگ قدرت اراده را زیاد، حافظه را قوی و عقل را بیشتر می کند. فکر و ناراحتی را از آدمی دور می نماید، قدرت بدنی را تقویت می کند. کسی که از الماس استفاده کند از حوادثی که در اثر برق به وجود می آید مصون است.

الماس

بستن آن بر روی معده دل پیچه، درد شکم و معده را دور می نماید. قلب را تقویت کرده و دفع کننده خوف و هراس می باشد، سحر و جادو را از آدمی دور کرده و حفاظت می نماید، زایمان را آسان می کند. در زمان خواب اگر بر روی سر بسته شود خواب و خیالات بد را دور می کند، هیچ جانور گزنده و موذی به آدمی آسیب نمی رساند.

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

الماس

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 4٫50 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه