Telegram support Whatsapp support
ملکه انگلیس

تاج طلای ملکه انگلیس

تاج طلای ملکه ی انگلیس یکی از معروف ترین مجموعه جواهرات تاریخ است.

ملکه انگلیس

مسئول چنین جواهراتی بودن یک شغل معتبر است که تنها به بهترین شرکت جواهرات در دنیا اهدا می شود .

در سال ۱۸۴۳ ملکه ویکتوریا برند جواهرات گارارد (   Garrard ) رابا افتخار به طلا و جواهرات تاج و تخت رسمی انگلستان نسبت داد و این موقعیت برای چندین دهه تا سال ۲۰۰۷ برای این شرکت وجود داشت .

در طول این مدت , گنجینه های تاریخی خانواده سلطنتی و قطعات جواهر کوچک , جذاب و چشم گیر که هنرمندانه ساخته شدند از قبیل تاج ملکه مری , تاج ملکه الیزابت و دیانا , حلقه ی نامزدی شاهزاده ولز که یاقوت است و در حال حاضر در دست کاترین , دوشس کمبریج قرار دارد توسط این شرکت حفظ و نگهداری می شد.

اعضای خانواده سلطنتی در سراسر جهان همچنان برای ساخت جواهرات خود به شرکت گارارد سفارش می دهند .

این برند در طول دهه گذشته بسیار توسعه پیدا کرده و جواهرات بسیار زیبایی را می سازد که در دسترس مشتریان بوتیک های سراسر دنیا از جمله « داماس » در بازار دبی موجود است .

این که جواهر , یک تاج پر زرق و برق یا یک جفت گوشواره باشد فرقی ندارد , همین که از برند جواهرات گارارد باشد نشان دهنده ی خصوصیات انگلیسی , میراث این کشور و صنعتگری است . گروه طراحی جواهرات مستقر در لندن از میراث انگلستان الهام می گیرند و اغلب عناصری از قطعات تاریخی گارارد در کلکسیون هایشان وجود دارد .

ملکه انگلیس

شواهدی نیز در این باره وجود دارد , از جمله این که تاج ملکه مری در سال ۱۹۱۴ توسط برند گارارد ساخته شده بود . به طور مشابه جدیدترین محصولات برند « البمارل » نیز از گنجینه های ملکه مری از جمله تاج وی الهام گرفته است .

همچنین طراحان علاقه دارند آرمان هایی از قبیل صلح و لحظات به یاد ماندنی در تاریخ انگلستان را از طریق کار خود منعکس کنند .

مجموعه ی زیبای « تودوروس» یک مثال اساسی در این باره است , آن چنان که در هر قطعه نقش و نگاری از گل وجود دارد و مظهر سلسله تودور است . برند گارارد به دلیل قابل تعویض بودن قسمت های مختلف جواهراتش بسیار شهرت دارد .

هر قطعه به ندرت همان چیزی است که دیده می شود. برای مثال می توان بخش مرکزی یک تاج را با خیال راحت جدا کرد و به عنوان آویز گردنبند از آن استفاده کرد , در حالی که بخش های دیگر آن را می توان به یک جفت گوشواره تبدیل کرد . همچنین این ویژگی های مشابه درباره ی گردنبند و دستبند صدق می کند .

مفهوم طراحی نوآورانه تضمین می کند که استفاده از جواهرات افزایش یافته است . به گونه ای که هر قطعه را می توان برای بسیاری از موارد دیگر نیز استفاده کرد.

خدمات سفارشی گارارد به عنوان یک بخش کلیدی از مدل تجارت این برند به قوت خود باقی مانده است . یک گروه ماهر برای طراحی و ساخت هرگونه جواهر یا زیورآلات نقره که مشتری خواهان آن باشد , فعال است .

این برند تاکیدی زیادی بر کیفیت خدمات دارد و تضمین می کند که هر مرحله از فرآیند تولید کامل و بی نقص است . «اریک دیردورف » , مدیر اجرایی برند گارارد در بازسازی این خدمات از روش های خرید شبانه گرفته تا انتخاب کارکنان , نقش بسیار اساسی ایفا کرده است .

وی خاطر نشان می کند : « گروه طراحی من نه تنها قابلیت های خارق العاده ای دارند , بلکه بسیار با شخصیت هستند . من از برخی از طراحان برای آمدن به گارارد مصاحبه کردم که شخصیت صادق داشتند و سه خانمی که در گروه ما مشغول به کارند از بهترین متخصصان به حساب می آیند » این موضوع بسیار مهم است , زیرا هنگامی که یک فروشنده محلی در هر یک از فروشگاه های گارارد دنیا بخواهد معامله ی بزرگی انجام دهد به کمک نیاز دارد . دیردورف یک طراح را راهی بوتیک می کند تا در آنجا دو سه روزی را با مشتری سپری کند و از نیازهای آن ها آگاهی پیدا کند , سپس روی طرح سفارشی کار می کند .

پس از چنین شروع چشمگیری , دیردورف تضمین می کند که سفارش ها به موقع تحویل داده می شوند . او می گوید :« من سفارشات در هر نقطه از دنیا را در اولویت قرار می دهم . گروهی که با من همکاری می کنند ظرف مدت سه تا پنج روز سفارش ها را تحویل می دهند , در حالی که شنیده ام دو تا چهار ماه طول می کشد تا رقبای من سفارش های خود را طراحی کنند . بنابراین شما می توانید تصور کنید زمانی که برخی از این مشتریان به گارارد می آیند و طراحان من سفارش آن ها را طی چند روز تحویل می دهند , چقدر خارق العاده است » اگر مشتری گارارد پادشاه , شیخ یا یک تاجر باشد گارارد این تضمین را به آن ها می دهد که هر قطعه از جواهرات ساخته شده , سلطنتی و منعکس کننده ی میراث شاهانه است که این امر از اصول عمده ی این برند محسوب می شود.

منبع:نشریه طلا و جواهر

مجموعه جواهرات ملکه انگلیس

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =

یک دیدگاه

  1. بسیار مطلب عالی بود خوشم اومد.

محصولات مرتبط در فروشگاه